Gå til innhold

hvor bestiller du julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom japanfoto og elite foto

Anonymous poster hash: a3421...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nfoto :D  Var innom alle plassene jeg fant på Google før jeg fant Nfoto og endte opp der. Har bestilt der før også. Veldig fornøyd. Det de hadde som jeg ikke fant andre plasser var store bilder av barna. De andre plassene var det pynten rundt som var viktig.. Ja det er ikke viktig for meg hehe :D

Skrevet

Har kjøpt på foroknudsen. Mest fordi jeg har bruker og alle bildene lagret der. Gjort det i flere år nå, og like fornøyd hver gang. Eneste minuset er at det er flere som har samme motiv på julekortene, men spiller egentlig ikke så stor rolle for min del.

Skrevet

elitefoto :-)

Bestilte julekort på søndag, og fikk de i posten i går :-)

Har tidligere bestilt på fotoknudsen, men fikk ikke julekortene før etter jul, :-( og de ble bestilt i gooood tid.

Anonymous poster hash: a63bd...a8a
Skrevet

Ikke bestemt meg, men styrer unna Vistaprint! Fjorårets julekort derfra var skikkelig dårlig kvalitet!

Skrevet

Japanfoto. Absolutt best! Hilsen fotointeressert :)

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med optimalprint! Har bestilt kalendre og kort der i flere år, veldig fornøyd med kvaliteten og kjapp levering! 

Anonymous poster hash: d9a14...20b
Skrevet

Optimalprint:-) det er 3.året jeg bestilte julekort derfra, og er nok en gang superfornøyd med både produkt, pris og levering! Har også bestilt flere takkekort der og velger nok aldri noen andre i fremtiden heller;-)

Skrevet

Prints with wings. Litt dyre, men kjempefine.

Anonymous poster hash: 8c8a8...c92

Skrevet

Vanligvis nFoto, men i år ble det optimalprint. Rask og god service begge steder, og fine kort.

Anonymous poster hash: f0204...3d0

Skrevet

Jeg har bestilt fra fujidirekte, de hadde billige fine kort og ikke så dyr frakt. Men jeg vet enda ikke om de er rask å levere..

Anonymous poster hash: 20e83...0ba
Skrevet

Bruker nfoto jeg :) Har bestilt der siste årene. Både takkekort og julekort. Veldig fornøyd og lynrask levering. Bestilte onsdag og hadde de i postkassen på fredag.

Anonymous poster hash: 0a6b5...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...