Gå til innhold

Bli henvist til fysioterapi med bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Er snart 5 mnd på vei og bekkenet er stivt som f'en etter å ha stått opp av senga, kjørt bil, gått en dag på jobb.. Lista er lang, men vil helst holde ut i jobben lengst mulig. Forrige sv.skap ble jeg sykemeldt 50% i uke 28, men vil unngå det denne gangen. Koster det mye penger for eksempel? Og hjalp behandlinga?

Anonymous poster hash: 8a2fc...6ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sv.skap nr 1: Henvist til fysio i uke 30. Bassengtrening og diverse øvelser. Hjalp intet. Sykemeldt og sofa fra ca samtidig. Gratis. 

Sv.skap. nr. 2: Henvist til fysio i uke 20. Hjalp intet, ble delvis sykemeldt litt tidligere enn forrige gang, men tok fra starten mye forholdsregler og ble aldri like dårlig. Gratis. 

Sv.skap. nr. 3: Ringte til kiropraktor i uke 18, og etter en behandling var jeg mye bedre. Viste seg at feilstilling i ankelen forplantet seg opp til bekkenet, og symptomene ble tydelige når bekkenet ble slarkete under graviditet. Hadde et par behandling i uken i en to, tre uker, så en gang i måneden og så enda sjeldnere, bare for å opprettholde mobiliteten. Var fullstendig smertefri og hadde siste trening fire dager før termin. Gikk tur frem til jeg fødte, en uke over. Betalte av egen lomme, fullstendig verdt det! Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...