Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Vi vurderer sterkt Leonora men siden storebror har to navn ønsker vi egentlig at lille også skal få det. Men Leonora er jo tungt og ikke mange navn går så greit til dette navnet Har dere tips? Anonymous poster hash: bb091...5dc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Leonora Theodora Nei.... ville ikke hatt dobbeltnavn til et så "avansert" navn ! Anonymous poster hash: 07ecd...ae0
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 ene ungen min har dobbeltnavn, den andre har ikke.. Anonymous poster hash: 07ecd...ae0
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 I daglig bruk ville jeg aldri hatt dobbeltnavn på et så langt og tungt navn fra før. Men dersom dere tenker deye bare vil ha det på papiret så kan dere jo ta hva som helst som passer sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Da bør du i så fall ha et av disse navnene som går til de fleste navn. Det blir fortsatt tungt, men går greit nok Leonora Sofie Leonora Marie Leonora Elise Anonymous poster hash: 10e8e...43d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Vi vurderer sterkt Leonora men siden storebror har to navn ønsker vi egentlig at lille også skal få det. Men Leonora er jo tungt og ikke mange navn går så greit til dette navnet Har dere tips? Anonymous poster hash: bb091...5dc det står penest alene. jeg har to jenter, ei med dobbeltnavn og ei uten. Ville.ikke gi lillesøster bare fordi storesøster har når det var penest alene. Ida Leonora Leonora Elise Lilja Leonora Anonymous poster hash: b0af1...2c7
SmellyCat Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Dorothea (Dahl). Sorry. Miljøskadd etter år med sesam stasjon.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Aurora ? er jo Leonora da så eh... Anonymous poster hash: 07ecd...ae0
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Aurora ? er jo Leonora da så eh... Anonymous poster hash: 07ecd...ae0 Sorry, gikk inn på feil tråd :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå