Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 GÅR DET AN Å FÅ VEKK Anonymous poster hash: 0e139...5c9
Bustetroll Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Ikke er den god heller. Og det går IKKE ANN å varme den i mikroen. Da blir den så seig, at selv den skarpeste brødkniv nekter å skjære gjennom.. Fysj!Smaker sånn ekkel vanlig oppvarmingstoast. Smaker bare råtten skinke.. Butt ut skinken med egen, ha på ekstra tilbehør og ha den i ovnen, da blei den ok.. Men det er veldig mye billigere å kjøpe brød selv...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Ikke er den god heller. Og det går IKKE ANN å varme den i mikroen. Da blir den så seig, at selv den skarpeste brødkniv nekter å skjære gjennom.. Fysj! Smaker sånn ekkel vanlig oppvarmingstoast. Smaker bare råtten skinke.. Butt ut skinken med egen, ha på ekstra tilbehør og ha den i ovnen, da blei den ok.. Men det er veldig mye billigere å kjøpe brød selv... Det står at den må varmes i toastjern da:) Men likevel, dyrt for en liten bit. Ikke alltid man har toastjern for hånden heller Anonymous poster hash: 0e139...5c9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Ikke er den god heller. Og det går IKKE ANN å varme den i mikroen. Da blir den så seig, at selv den skarpeste brødkniv nekter å skjære gjennom.. Fysj! Smaker sånn ekkel vanlig oppvarmingstoast. Smaker bare råtten skinke.. Butt ut skinken med egen, ha på ekstra tilbehør og ha den i ovnen, da blei den ok.. Men det er veldig mye billigere å kjøpe brød selv... Bra du sier det, for etter den massive toastpropagandaen her, var jeg nesten på tur til å gå og kjøpe den. Anonymous poster hash: b58fd...4ba
monson Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 OMG! ja… Og jeg holder på å slanker meg.. Virkelig irriterende!
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Er jeg helt bak mål som ikke kan fatte og begripe hva dere snakker om eller??? Hmmm.. Har lite å bruke hjernen min på i dag på kjenner jeg når jeg tenker og tenker på hva dere mener :-D
Eeniemeenie Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 GÅR DET AN Å FÅ VEKK Anonymous poster hash: 0e139...5c9 Haha, +at den er dritstøgg.. Kjøper aldri mere den toasten. Ingen ost på den omtrent
monson Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Firefox+Adblock=sant Hvordan gjør man det ? (Sette på adblock)
sug lut Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Firefox+Adblock=sant Hvordan gjør man det ? (Sette på adblock) På Firefox får du spm om du vil installere det (muligens under "tillegg" eller noe sånt). Last ned og hey presto, har ikke sett en reklame på nett på årevis.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Godt at jeg blir advart, for jeg får lyst på toast av den reklamen Skal ikke kjøpe etter å ha lest her!
monson Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Firefox+Adblock=sant Hvordan gjør man det ? (Sette på adblock) På Firefox får du spm om du vil installere det (muligens under "tillegg" eller noe sånt). Last ned og hey presto, har ikke sett en reklame på nett på årevis. Aaah.. Må kanskje avinstalere og installere på nytt da.. (Vært det… ) Jeg får så lyst på den dritten..
sug lut Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Firefox+Adblock=sant Hvordan gjør man det ? (Sette på adblock) På Firefox får du spm om du vil installere det (muligens under "tillegg" eller noe sånt). Last ned og hey presto, har ikke sett en reklame på nett på årevis. Aaah.. Må kanskje avinstalere og installere på nytt da.. (Vært det… ) Jeg får så lyst på den dritten.. Her! https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/
Bustetroll Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Ikke er den god heller. Og det går IKKE ANN å varme den i mikroen. Da blir den så seig, at selv den skarpeste brødkniv nekter å skjære gjennom.. Fysj! Smaker sånn ekkel vanlig oppvarmingstoast. Smaker bare råtten skinke.. Butt ut skinken med egen, ha på ekstra tilbehør og ha den i ovnen, da blei den ok.. Men det er veldig mye billigere å kjøpe brød selv... Det står at den må varmes i toastjern da:) Men likevel, dyrt for en liten bit. Ikke alltid man har toastjern for hånden heller Anonymous poster hash: 0e139...5c9 bak står det at den skal varmes i mikro eller ovn...ELLER toastjern ja:P Men de fleste slenger jo slik mat i mikro.. Endret 4. desember 2013 av Bustetroll
MamsenMedToSmå Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Synes i grunn at "comfyballs" reklamen er hakket verre enn toast Føler meg som en prippen gammel dame, men Usj, den er litt i overkant!
Groosalugg Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Uffja, comfyballs.. Det alle menn snakker om.. Eh? Hæ?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Ja, hadde de bare vært gode også så. Er skikkelig tørre og smasløse. Ikke sånn som de toastene man feks får på strandbarer i syden...nam Anonymous poster hash: baa4e...87e
MamsenMedToSmå Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Uffja, comfyballs.. Det alle menn snakker om.. Eh? Hæ? "Comfyballs..julegaven han vil ha!"....hm..tror ikke samboer hadde blitt overlykkelig om det var det som befant seg under treet i år..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Synes i grunn at "comfyballs" reklamen er hakket verre enn toast Føler meg som en prippen gammel dame, men Usj, den er litt i overkant! Haha! Sant nok! Anonymous poster hash: 0e139...5c9
monson Skrevet 4. desember 2013 #21 Skrevet 4. desember 2013 Synes i grunn at "comfyballs" reklamen er hakket verre enn toast Føler meg som en prippen gammel dame, men Usj, den er litt i overkant! Næi!.. Alt annet enn søppelmat reklame!! Er MYE bedre..
Følelsesvims Skrevet 4. desember 2013 #22 Skrevet 4. desember 2013 Chrome og Adblock = 17 annonser blokkert bare på denne siden
Elina Skrevet 4. desember 2013 #23 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har gått rundt å hatt lyst på toast i hele dag Nå skjønner jeg jo hvorfor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå