wilmus Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Noen spessielle dere kommer på som de små liker mer enn andre? Tenkte jeg skulle bestille noen ekstra julegaver.. Gjerne noen som er fine å lese (ikke for lange) før sengetid..Vi er LITT lei Emma og Tomas bøkene! (ihvertfall jeg!)
Gjest Gullguttene Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Karius og Baktus er en slager her.
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Brannmann sam med slike klaffer osv. Brett-ut bok heter det kanskje? Ellers så elsket hun boken sin med masse forskjellige dyr i. Kunne sitte i evigheter å peke, samt fortelle at det er nesehorn, skilpadde, sjiraff osv. Ble skikkelig imponert over hvor flink hun ble etterhvert. Kjente dem igjen på tv osv også :-)
Courage Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Tramp og Line, uten tvil! http://www.omnipax.no/index.php?ID=Bok&counter=2072
Odine! Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg anbefaler "Katt kan"- bøkene og bøkene om Lars av Svein Nyhus (du kan jo også sjekke ut Nyhus sin illustrasjon av Ylvis' "The Fox": "Hva sier reven?" Pulverheksa liker mange i den alderen. Henrik And Unni og Gunni
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Gruffalo Gubben Pettersen og katten Findus ("kakling i kjøkkenhagen" er favoritten) Hvem bæsja på hodet til muldvarpen Bøker om Ole Brum Ludde Anonymous poster hash: 63801...6f4
Gabina Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Lillesøster-bøkene (kanskje for litt eldre barn?) Lille larve aldrimett Dr. Seuss-bøkene Hva sier reven? Var også en hit her i huset
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Har må vi lese de tre bukkkene bruse, hver dag, flere ganger om dagen.. Anonymous poster hash: ce83b...3cd
Christine209 Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Karsten og petra er en slager her i hus! Hun elsker filmen og tv serien også
trekkoppfugl Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Bukkene bruse på badeland albert åberg pippi langstrømpe eg er ein frosk unni og gunni tassen
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Karsten og Petra Lillesøster serien Thomas og Emma serien Det var de jeg kom på nå Anonymous poster hash: 766c0...b51
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Kari grossmann sine bøker om lillesøster, malvin osv Thomas og emma bøkene Albert åberg Lillebror og knerten med bilder fra filmen Karsten og petra Travelby Gubben og katten Mummitrollet Tassen Pulverheksa Anonymous poster hash: 5e2d2...be4
2blå1rosa1ønske Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jakob og Neikob. Mamma Mø. Lille prinsesse. Prikk og Flekk. Travelby.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Karsten og petra pulverheksa Anonymous poster hash: 65bf3...737
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Påls fire bøker Ingrid - bøkene Anonymous poster hash: 66171...2ad
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Grufflo bøkene Anonymous poster hash: b5a37...fb2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Han elsker en sånn enkel tellebok fra nille, min abc tror jeg den heter. Den er kjempeenkel, men han liker den siden vi holder på å "øve" litt på å telle, og så gjør vi lesingen litt morro ved de ulike bildene. Postmann Pat bok Drømmehagen bok (han ser egentlig ikke på det lenger, men boken liker han) En traktorbok med masse bilder av traktorer. Tomas toget bok og den har slike flippeklapper som han elsker. Men den som virkelig faller i smak er en Tassen bok! Tassen er borte og mammaen må lete etter ham fordi de skal spise middag. Den må vi lese flere ganger før han legger seg, han får aldri nok! Kjempeenkel, men den har jo slike flippeklapper som det gjemmer seg dyr bak og det faller jo virkelig i smak! Anonymous poster hash: 480da...1cc
wilmus Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #18 Skrevet 4. desember 2013 Tusen takk for tips! Vi har masse Tassen, desverre syns frøkna at det beste med klaffene er å rive dem av.. Brannmann Sam er den store helten om dagen, men jeg har ikke funnet bøker om han desverre… Noen som vet hvor/om det finnes? Vi tenkte på den der mulvarpen med bæsj på huet, og en annen bok om en kanin som bare sier bæsj, siden også dette er et tema som er inmari stilig tydeligvis..
soleia Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Lillesøsterbøkene har vore populære, vi har "den store lillesøsterboka", og den vi gav vekk i 3 årsgåve til søskenbarnet er og utslitt. bukkene bruse på badeland Karius og Baktus, kardemommeby og klatremus (då må vi synge sangane og) Karsten og Petra bøkene (kanskje for litt eldre, er 4 åringen sine favorittar) Den kjempestore pæra er veldig populær hjå 4 åringen, men 3 åringen fylgjer og med.(ei lang bok) "hvem" bøkene av Stina Wirsén har vi lånt på biblioteket, og dei har fenga. Endret 4. desember 2013 av soleia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå