Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er blitt kjempe forkjølet, her snakker, svimmelhet , rennende nese , nysing, hosting til det nivået hvor jeg brekker meg. Sover dårlig, klør i halsen, og hovene mandler. vært på jobb i denne tilstanden siden mandag, men blir ikke bedre.. heller verre Men problemet mitt er at da jeg ble gravid så hadde jeg ett en del utfordrende dager som har gjort at sitter jeg igjen uten egenmeldings dager.Hva gjør jeg ?? Anonymous poster hash: 77c82...f2c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hvis du ikke kan bruke egenmelding og ikke kan gå på jobb må du til lege og håpe legen sykemelder deg. Ellers må du bruke feriedager eller ferie uten lønn. Anonymous poster hash: a2785...133
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg føler liksom at jeg ikke har så mye på jobb og gjøre. Kult for folk som ringer inn å få svar av ei som snufser og nyser i alle retninger. Anonymous poster hash: 77c82...f2c
LilleBjella Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Da ringer du legen og sier at du er syk og gjerne vil ha sykemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå