Gå til innhold

Ovitrelle og testing

Anbefalte innlegg

På dag 8 (9 hvis man regner med dagen jeg satte sprøyten) etter jeg satte Ovitrelle nå. Eggløsningstestene har vært negative de siste tre dagene, men får svaakt positive billig-graviditetstester fortsatt. Hva tror dere, er det håp? Vet man skal vente til etter dag ti, men er spent ;)

Anonymous poster hash: 5773c...a11

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102034-ovitrelle-og-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tolket g-testen som falsk positiv frem til og med dag 10 etter Ovitrellen. Hvis testen er positiv 14 dager etter hadde jeg nok erklært meg preggers :) Klart det er håp ;) Lykke til med testingen. Har du vært gjennom ivf eller har du fått ovitrelle pga manglende el? 

Takk for svar, vet det jo egentlig da ;) Ikke IVF, har PCO med uregelmessige sykluser, så har hatt en dobbel kur med Pergotime, og prøver i pausemåneden nå. Får Ovitrelle for å sikre at egget slipper, og tar også Crinone for å hjelpe det å sette seg fast slik jeg har skjønt det. Nervepirrende dette, bra jeg har hamstret tester ;) Forrige runde fikk jeg ikke mensen før jeg sluttet på Crinone, så kan ikke bruke det som et tegn heller. Prøver på nr. 2, funket med Pergo forrige gang (etter noen runder med forsøk), så krysser fingrene...

Det høres förnuftig ut. Jeg har hatt to doble kurer etter hverandre nå, uten at det har hjulpet. Så neste gang står jeg på mitt og krever ovitrelle i tillegg til Lutinus. Og Albyl-e.. Grunnet til hvorfor jeg ikke har hatt det er at gyn mener jeg blir gravid så lenge vi har sex annenhver dag i prøveperioden. Dessuten må jeg på ul for å følge opp folliklene hvis jeg skal ha Ovitrelle.. Men heller det enn å gå enda flere år med venting.. :( 

Håper det går fint med deg denne gangen :) Det hadde blitt en flott julegave :) 

Takk for koselig svar :) Går opp og ned med håpet her, har havnet på teste-kjøret ;) Hatt negative tester noen dager nå, men så var det en svaak strek imorges. Men ble avbrutt under testingen så vet ikke når den kom... Så da måtte jeg selvfølgelig svi av en Clearblue Plus ikveld, negativ såklart. Og sånn går nu dagan, hehe. Gleder meg til jeg får klart svar iløpet av neste uke! Neste "runde" blir vel midt i jula og da er det jo ingen mulighet for oppfølging, i tillegg til dårlige "prøveforhold" hos svigers, hehe! Så legges vel litt på is da og prøver i januar. Men er jo fortsatt litt håp da! Lykke til til deg også! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...