Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Han er faktisk mye bedre som eks enn han var som min mann Jeg fikk beholde leiligheten, uten at han ville bli kjøpt ut, vi snakker sammen nesten hver dag, og han kan gjerne komme innom på en kopp kaffe. Vi samarbeider godt om barnet vårt, og alt er så mye bedre enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Vi har begge fått oss nye partnere, og på den fronten går det også kjempefint. Vi snakker sammen alle sammen, og ting er nesten litt for perfekt Vi er begge enige om at vi ikke burde vært sammen så lenge som vi var, og ingen av oss har noe savn etter hverandre. Vi har det bedre nå begge to, vi unner hverandre den lykken, og barnet vårt har det mye bedre nå enn da vi var sammen. Jeg var så redd den dagen i fjor da vi bestemte oss for at nå var det nok. Var selv skilsmisse barn, og det var ikke pent. Jeg ble en budbringer da mamma og pappa ikke klarte å se hverandre en gang, var bare krangling, og steforeldre som var helt forferdelige (han ene sitter nå i fengsel pga det han gjorde mot meg og mamma). Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men er så glad for at ting er som det er, at jeg og barnefar så langt har klart oss så bra som vi har gjort. Vi er venner! Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 5b2d7...dd7
sug lut Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Så godt å høre, det kommer jo både dere og barnet til gode.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Så godt å høre!ingenting er bedre enn når folk er siviliserte og klarer og samarbeidet om det viktigste,nemlig barnet. dere er jo oppskriften på happy,og det er godt å lese om slike historier også! Anonymous poster hash: 0c8fe...952
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 har det også sånn, og er vi har det mye bedre nå enn da vi var sammen =) folk rundt oss beundrer oss for det, særlig ift ungen !! ingenting er bedre... Anonymous poster hash: db4fd...2ce
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Så utrolig bra for barnet deres. Jeg tror nok jeg og eksen kan være venner. Vi er jo egentlig det nå. men bruddet er enda ferskt og jeg ble sviktet og bedratt rett etter minstemann ble født. og fordi det er en annen for han blir ting ekstra vanskelig Anonymous poster hash: e6538...5ae
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Ja, det er jo nemlig det, at barnet har godt av det. Tror ikke vi hadde jobbet så hardt for det om vi ikke hadde hatt barn sammen, altså! Her var det også store svik som førte til bruddet. Han var utro på ettårs bryllupsdagen vår, så jeg har måttet svelge noen ganske store kameler. Det er ikke slik at det ALLTID har vært lett, men vi har snakket oss gjennom problemene, og ble enige tidlig om å prate med hverandre først om noe skjedde (som å finne seg en ny) slik at man slapp å høre det fra andre. Skal tro folk ble spake da de kom til en av oss med "sladder" og vi bare svarte "Ja, jeg vet, vi snakker sammen om alt" Anonymous poster hash: 5b2d7...dd7
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Så koselig :-) Har ei venninne somnhar det slik med en eks. De er nesten bestevenner og det var de klare på fra første dag om at det måtte nye partnere bare godta. De har nå barn med hver sin nye partner og alle er perlevenner, reiser ferie sammen. Av og til blir det også jentetur, eller guttetur også. Jeg synes det er så imponerende at alle er så gode venner uten noe som helst form for sjalusi osv :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har/har hatt slike foreldre og er evig takknemlig! Dere gjør noe virkelig bra før barnet deres! Det hele opplevdes så ukomplisert som en skilsmisse kan være og jeg har ikke et eneste opprivende minne, bare om støttende foreldre:) Anonymous poster hash: 4a35e...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå