Gå til innhold

Hva er din manns mest irriterende vane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer aldri til avtalt tid. Han påstår han ikke gjør det med vilje, men noe dukker alltid opp. Ubeskrivelig irriterende. Legger alltid til en halvtime når jeg avtaler med han, slik at jeg ikke må vente så lenge.

Anonymous poster hash: 223b8...3f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bruker så syyykt lang tid når han skal fortelle om ting!! Kan bruke 15 minutter før han kommer til poenget på noe så enkelt som at han møtte en bekjent på butikken :P

Sånn er min mann også. Jeg har mistet interessen lenge før han har kommet til poenget :)

I tillegg kan han ikke sitte stille mens han snakker i telefonen. Hver gang det ringer (noe det ofte gjør grunnet jobb) trasker han rundt og rundt i stuen. Jeg blir gal ;)

Haha, en kollega av meg er sånn. Og han går rundt overalt på kontorene, kommer inn og roter på pulten til oss andre, tar med seg penner, papirer og alt mulig og legger det et helt annet sted. Helt random, hehe..

Haha sånn er min også, kan ikke sitte i ro når han er i telefonen, han går fram og tilbake i leiligheten, før han evt. går ut og tar seg en røyk og går fram og tilbake, fram og tilbake...... 

også er han ikke så flink til å rydde etter seg, ting blir som regel stående der de var sist i bruk. har prøvd å ikke rydde opp etter ham, sånn at han kansje blir oppmerksom på allt rotet, han etterlater seg men jeg blir gal lenge før han gjør noe med det....så det funket dårlig. 

Skrevet

Han smatter når han spiser, ikke alltid, men ofte om det er noe med lyd som potetgull, knekkebrød etc. Og når jeg først legger merke til det så hører jeg ikke noe annet enn smatt smatt smatt. Blir gaaaal!

Skrevet

Brukte tanntråder... Discusting! Hva er så himla vanskelig med å hive de i søpla?

Han er også forferdelig glemsom. Husker aldri at jeg har fortalt han ting, han mener jeg ikke følger hans fremgangsmåte for å formidle beskjeder. Hvilket er, starte setningen med navnet hans, se han dypt inn i øynene og be han om å bekrefte(gjenta) det jeg akkurat har sagt. Og det har man særlig tid til i en hektisk hverdag...

Skrevet

Min mann bruker også laaaang tid for komme til poenget. I tillegg er han veldig glad i å fortelle meg om hva som skjer på jobben hans , han jobber med dataprogramer og det syns jeg er like spennende som å se på maling tørke.. Så kombinasjon av disse to er enda verre :P

Også er kallenavnet hans her i huset lysnazien fordi han må skru av alle lys utenom det rommet vi er i.

Skrevet

Min mann bruker også laaaang tid for komme til poenget. I tillegg er han veldig glad i å fortelle meg om hva som skjer på jobben hans , han jobber med dataprogramer og det syns jeg er like spennende som å se på maling tørke.. Så kombinasjon av disse to er enda verre :P

Også er kallenavnet hans her i huset lysnazien fordi han må skru av alle lys utenom det rommet vi er i.

Ja det er sikkert kjedelig å prate jobb for en som ikke jobber.

Anonymous poster hash: f9d24...4f9

Skrevet

Smatter. Men ikke alltid. Bare når han er SKIKKELIG sulten.

Litt komisk også. Jeg spør alltid når disse lydene kommer.. Var du så sulten du da?

Etter mange år har det ikke falt han inn å spørre meg om hvorfor jeg sier det. :-)

Anonymous poster hash: 90219...78b

Skrevet

Ja, helt riktig nr 31. Helst vil jeg snakke om at jeg har ligget hele dagen på sofaen, sett på såpeserier, spist sjokolade, drukket brus og kranglet med DEG...

Skrevet

Det er helt umulig å velge bare en....

Skrevet

Oi så sinna

Anonymous poster hash: f9d24...4f9
Skrevet

Han lukker bare skapdører og skuffer halvveis. Hva er poenget?!

Prater også mye om jobb, som jeg ikke fortstått bæret av :P

Skrevet

Spiser negler Anonymous poster hash: 1a833...9cd

Spiser de???

Anonymous poster hash: 93eaa...280

Skrevet

Han har et annet konsept om tid; 5 minutter for han er i realiteten 15 minutter.

Han har ikke forstått hva skittentøyskurven er til for. Klærne hans ligger i en haug på gulvet. Bortsett fra sokkene, for de ligger i sofaen.

Han har enda ikke oppdaget at vi har oppvaskmaskin. Alt står bare på kjøkkenbenken. Tilogmed 4 åringen min klarer å sette inn i oppvaskmaskinen.

Skrevet

I 90% av tilfellene åpner han ikke oppvaskmaskinen for å se om det er ledig plass. Sokker på gulvet nedenfor sofaen. Veldig glad i pc'n sin.

Men hans liste er sikkert dobbel så lang, jeg har ikke mye å klage på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...