Gå til innhold

Hva er din manns mest irriterende vane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 64469...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at han er litt for opptatt av telefonen sin til tider...

Anonymous poster hash: d93f3...fce
Skrevet

Vane og vane...at han er så utrolig treig. treig i oppfattelsen og treig til å gjøre ting.

Anonymous poster hash: 6064b...0de
Skrevet

Han har for vane å utsette alt som har med barna å gjøre. Han skal bare. Og det er ikke viktige ting, det er ting som fint kan vente..

Skrevet

Vane og vane..

Han er en av tidenes mest glemsomme mannfolk det er jeg sikker på!! Sier noe til han, og jeg er ikke ferdig mhd setningen engang føler jeg før han har glemt hva jeg sa/ba han om!!

Har familieplanlegger på kjøkkenet, men hva hjelper det når hans avtaler aldri blir skrevet opp og glemmer å se på kalenderen for å se våre andres avtaler!!!

Har nå truet med å skrive på postit lapper som jeg fester i panna hans med stiftemaskin. Kanskje han i det minste husker i se på lappen når det gjør vondt...

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Han bruker så syyykt lang tid når han skal fortelle om ting!! Kan bruke 15 minutter før han kommer til poenget på noe så enkelt som at han møtte en bekjent på butikken :P

Skrevet

Han bruker så syyykt lang tid når han skal fortelle om ting!! Kan bruke 15 minutter før han kommer til poenget på noe så enkelt som at han møtte en bekjent på butikken :P

Sånn er min mann også. Jeg har mistet interessen lenge før han har kommet til poenget :)

I tillegg kan han ikke sitte stille mens han snakker i telefonen. Hver gang det ringer (noe det ofte gjør grunnet jobb) trasker han rundt og rundt i stuen. Jeg blir gal ;)

Skrevet

Sånn er min mann også. Jeg har mistet interessen lenge før han har kommet til poenget :)

I tillegg kan han ikke sitte stille mens han snakker i telefonen. Hver gang det ringer (noe det ofte gjør grunnet jobb) trasker han rundt og rundt i stuen. Jeg blir gal ;)

Haha signerer dere :D Min har også for vane å gjenta seg selv. Er det noe han har på hjerte får jeg høre den om og om igjen. Han er også ganske så nostalgisk og drømmer seg vekk til alt mulig rart.. når vi e pensjonert og hvilken bil vi skal ha osv.. fryktelig detalje orientert.

Anonymous poster hash: 6bb70...73b

Skrevet

Lukker ikke igjen skapdører etter seg... Jeg HATER åpne skapdører, får angst av det. Det verste er at jeg kan ikke si noe på det heller, for han gjør mer husarbeid enn meg. Om han har tatt ut av oppvaskmaskinen eller laget middag så kan jeg liksom ikke "belønne" ham med klaging på skapdører. :P

Anonymous poster hash: 9a6a0...806
Skrevet

Spiser negler

Anonymous poster hash: 1a833...9cd
Skrevet

Han rydder ikke opp hvis han tar seg litt mat. 

Skrevet

Får ikke med seg noe av det som blir sagt for jeg rekker knapt si halve setninga før han er så oppslukt av tv/ pc/ mobil igjen at han ikke oppfatter noe rundt seg. 

Får aldri ut fingeren for å gjøre det jeg ber han om hvis det er noe som skal gjøres der og da som å ordne noe med barnet fordi han klarer ikke løsrive seg fra tv/ pc/ mobil

Hvis han ikke er opptatt med tv/ pc/ mobil, sover han på sofaen og derfor også utilgjengelig

Anonymous poster hash: ccad6...759
Skrevet

Min er også fryktelig glemsom. og den ukeplanen på kjøleskapet henger visst bare til pynt!

Jeg kan forklare en ting til han men likevel tar han feil ( om noe han skal handle f.eks)

han rister på foten HELE tiden når han sitter i ro.

Skrevet

Min er også fryktelig glemsom. og den ukeplanen på kjøleskapet henger visst bare til pynt!

Jeg kan forklare en ting til han men likevel tar han feil ( om noe han skal handle f.eks)

Du og ungene må jo være super irriterte, dere har jo vente på far en evighet nå :fnise:

Skrevet

Han tror alltid at han har så god tid, så jeg blir alltid stresset og han er alltid treg! Men det er gjerne slik jeg ser det da ;)

Skrevet

Han legger ALLTID sokkene sine fra seg i sofaen og det irriterer meg grønn. Han har gjort det i tyve år og kommer sikkert til å gjøre det resten av livet. Det verste er at tre av ungene er akkurat på samme nivå som sin far..

Skrevet

Ehm..... Har vi en mann som lever et dobbeltliv eller???

Haha, det med foten gjør nemlig min samboer også :-D

Skrevet

Haha.. skal skifte nick nå tenkte jeg, ettersom mannen har blitt veldig mye flinkere til å være hjemme nå :) så vi venter ikke på han hele tiden lenger :P

Det må være et mannesyndrom Madam Mim. tullete kan man i allefall bli av det :P

Skrevet

Han skal alltid på do rett før vi skal ut, og bruker så grasalt lang tid! Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så herig å sitte på dass og lese i en halvtime??

Også er han fryktelig opptatt når han spiller på paden. han enser INGENTING rundt seg. Umulig å få kontakt.

En annen ting er at jeg er en systemfreak, og vil ha ting på faste plasser.Det er IKKE han..Uansett hva det er, setter han fra seg ting der det er plass. Feks skulle jeg rydde bort klær her i dag, og i sokkeskuffen hans fant jeg en rull gaffateip, tre bokser snus og en telefonlader..Fryktelig lettvint å finne ting i dette huset!

Skrevet

Haha, en kollega av meg er sånn. Og han går rundt overalt på kontorene, kommer inn og roter på pulten til oss andre, tar med seg penner, papirer og alt mulig og legger det et helt annet sted. Helt random, hehe..

Skrevet

Min mann har støv på hjernen. Greit nok sånn generelt sett, for da slipper jeg unna mye husarbeid, men det er litt plagsomt når han går etter ungene med støvsugeren omtrent, og rydder bort etter middagen før man får spist ferdig.

Dessuten er han som flere nevner utrolig treig med å komme til poenget når han skal fortelle en ting. Jeg ja'er og ha'er og nikker som best jeg kan, men sannheten er at jeg tuner ut helt til jeg merker det nærmer seg slutten på historien og et hovedpoeng. :P

Skrevet

Min mann glemmer ofte og sette inn igjen pålegget i kjøleskapet hvis han lager seg kveldsmat.

Anonymous poster hash: d51f5...9c5
Skrevet

Åpne skapdører og sokker under sofaen/tv bordet eller på kjøkkenet til enhver tid :P

Skrevet

Han "glemmer" å flushe etter at han har tisset.  :frustrert:  Ganske irriterende og ekkelt. 

Anonymous poster hash: 1fbf5...bb7
Skrevet

At han er altfor gla i jobben sin, og at han er fryktelig utålmodig og rastløs. Når jeg lett blir stresset, er ikke dette akkurat verdens beste kombinasjon av egenskaper…..

Anonymous poster hash: 17f60...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...