Gå til innhold

Den som huska fra gang til ganh, grytidlige symptomer?

Anbefalte innlegg

Melka lukter surt ( kjøpt i går, stått i kjøleskapet og skal holde seg minst ei uke til), havregrynsgrøten smaker død og fordervelse, smaker parfyme av all te ( smakt meg igjennom alt fra Julete, Earl Grey, grønn te og rooibos).

Vann og gulerot er ikke frokost!! Da jeg la meg i går " virka" alt som det skulle.

Har også stikknde følese i brystvorta. Sikker bare ønsketenkning.

Mannen mener jeg bør pisse på pinnen, men det er ei hel uke fortidlig. Skal ikke være mulig å ha sånne symptomer ei uke etter eggløsning??

Fortsetter under...

Hei :)

Er nå gravid med nummer 3, og har hatt følelse av å være gravid ikke lenge etter eggløsning med alle 3, ca 8-10 dager dpo.

Merket først at jeg fikk en uvanlig god luktesans, og at jeg frøs mye. ( Ca 7 dpo) Rundt 10- 11 dpo fikk jeg små stikkinger i puppene. Mistet og¨å lysten på søtsaker, og teen smakte ikke som før :)

Lykke til!

Hei :)

Er nå gravid med nummer 3, og har hatt følelse av å være gravid ikke lenge etter eggløsning med alle 3, ca 8-10 dager dpo.

Merket først at jeg fikk en uvanlig god luktesans, og at jeg frøs mye. ( Ca 7 dpo) Rundt 10- 11 dpo fikk jeg små stikkinger i puppene. Mistet og¨å lysten på søtsaker, og teen smakte ikke som før :)

Lykke til!

Takk :) Får vente å se, merkelig hvor utålmodig man blir. Enda godt det nok å henge fingrene i nå før Jul så dagene går :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...