Gå til innhold

Hvordan liker du mannekroppen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske høy, ikke hår på bryst/rygg, pene muskuløse armer (ikke oppblåste), mannehender (ser ofte på armene, hendene til menn først), hvite, rette tenner, blå øyne, markerte muskler (men ikke bodybuildermuskler), kort hår, slank. 3-dagers skjegg, glimt i øyet, humor, intelligens.

Anonymous poster hash: 6332f...bd1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sammen med en på 170 og en på 195.... så stort spenn ;)

Jeg er 175 cm høy selv, så foretrekker at de er litt høyere enn meg, men høyde uten riktig personlighet hjelper ikke.

Liker at en mann er slank (ikke tynn og senete), gjerne med litt muskler, men ikke slik at du ser han bor på treningssenteret.

Han må lukte godt i seg selv og så må han ha hender jeg liker (trenger ikke være "pene", bare jeg liker dem).

Hadde konkludert at jeg foretrakk en mann med hår på brystet.... og så traff jeg en helt uten og oppdaget at jeg likte det like godt - men det har nok mer med mannen inni brystkassa å gjøre ;)

En mann som veier for mye og har for mye fett på kroppen blir for meg bare feminin, uansett hvor maskulin han ellers måtte være, så overvektige menn er bare å glemme for min del. Ikke sjangse i havet på at jeg tenner på dem.

Anonymous poster hash: 5c854...2b2
Skrevet

Min manns kropp er perfekt. Han har ikke svære muskler, men store nok til at du kan se de på armene (han har en fysisk krevende jobb), slank, høy.. Gleder meg til å bli ferdig på jobb kjenner jeg :-D

Anonymous poster hash: 0e5c3...db3

Skrevet

OMG! 

Jeffrey Dean Morgan

Han er så sykt kjekk! og de smilehullene og hendene hans og ALT egentlig! :P  Yuum!
Skrevet

Samboeren min er helt perfekt! :D

188 cm, slank, sterk med fint definerte muskler - liker ikke oppblåste studiomuskler. Muskler som kommer av arbeid derimot... Aah. ;) Også har han brede skuldre, smalere hofter, mørkt og tykt hår, og perfekte blå øyne.

Drømmemannen, uten tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...