Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker høye, store, sterke menn med muskler. Ikke bodybuildere, men sånne som har muskler som kan brukes til noe. Syns overvektige og veldig tynne og slappe menn er usexy. Anonymous poster hash: 45a60...241
ærlig talt Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg faller for personligheten (klisje), men det jeg foretrekker er: Høyde 177-188. Slank/passe. Tynne menn er usexy. Hår på brystet. Tykt hår. Ikke tydelige muskler, men nok til at man kjenner at mannen ikke er pingle 😉 Mannen min passer meg utmerket 😊
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Akkurat slik kjæresten min sin kropp er Han er 195, tykt hår, litt ned mot skuldrene. .slank, men ikke for tynn..kan ikke fordra for mye muskler!!
ærlig talt Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Akkurat slik kjæresten min sin kropp er Han er 195, tykt hår, litt ned mot skuldrene. .slank, men ikke for tynn..kan ikke fordra for mye muskler!! Heyhey, heldige vi er 😜
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker dem litt runde og myke. Er ikke så glad i harde bein og muskler. Eller, muskler er bra altså, hvis de er godt polstret. Anonymous poster hash: cb1f8...008
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Høye (180-185) Mørkt, rufsete hår Normalt kroppshår Slanke med definerte muskler Har visst beskrevet det motsatte av mannen min, bortsett fra høyden da:p Anonymous poster hash: 76d26...6e4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Mannen min er perfekt! han er rundt 180 cm høy, mørk, slank men ikke helt raka for fett heldigvis.han er god å ta på og å holde rundt,lukter godt (selv når han er svett! det er vel dette som kalles kjemi..?) og han er dritsexy når han har tredagersskjegg. jeg er ikke blind,så for meg betyr utseende noe. han må jo være attraktiv,for meg! Også er han verdens snilleste og greieste,og da blir han enda finere! Anonymous poster hash: b847d...cfa
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Sånn utseendemessig er jeg egentlig fryktelig kresen. Jeg faller/ falt (vært sammen i 12 år) for personlighet. Mannen er derfor ikke noe spesielt lik min drømmekropp... Istedet for å ramse opp så sier jeg heller "Paul Walker". Han hadde virkelig alt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 De mennene jeg har vært sammen med i mitt liv har vært veldig forskjellig i kroppen så jeg kan ikke si jeg faller for en viss kroppstype. Anonymous poster hash: c3e7e...263
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker høye, store, sterke menn med muskler. Ikke bodybuildere, men sånne som har muskler som kan brukes til noe. Syns overvektige og veldig tynne og slappe menn er usexy. Anonymous poster hash: 45a60...241 Jeg synes min mann er fantastisk sexy Han er 194 cm høy, lange sterke ben, flott rumpe, brede skuldre, smal midje og smale hofter. Nam Anonymous poster hash: 38ec6...505
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker faktisk ganske slanke menn. Ikke senete-tynn, men mer slank. Men det betyr ikke at de ikke må ha litt muskler, svake menn sender ikke så sexy vibber En slank person som likevel virker å ha litt kraft i armer og ben synes jeg er fint! Men det betyr ikke at jeg ikke har falt for menn i alle mulige størrelser og fasonger, jeg mener bare at jeg har en tendens til å bli tiltrukket av de tynne mannfolkene Anonymous poster hash: 5e7c5...8fe
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Utseende er ikke avgjørende for meg, men selvfølgelig hjelper det ofte for førsteinntrykket Liker godt mannfolk som er 180 eller mer. Litt kraftige, muskler eller i alle fall litt å ta i. Store hender. Ikke masse hår alle veier, litt er greit. Og helst ikke mannepupper.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Har aldri brydd meg særlig om mannekropper. Har alltid vært mer fascinert av kvinnekropper. Men er ikke lesbisk. Men en mann som har normal kroppsbygning er vel å fortrekke. Svære oppblåste muskler syns jeg er usexy. Altfor tynn er vel heller ikke bra. Sålenge mannen er mer forfengelig enn meg hva kropp angår så spiller det liten rolle. Anonymous poster hash: da781...774
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Jeg mente ikke mer forfengelig enn meg. Min mann er slank og har ikke store muskler, men han er ofte sterkere enn de som er kraftig bygd. Og det liker jeg..at mannen min er sterk :-) Anonymous poster hash: da781...774
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er ganske bredskuldret, men slank og "trenger" derfor en mann som har bredere skuldre enn meg. Elsker mannfolk med mye muskler i skuldre og nakkepartiet. Men det må stå i stil med resten av kroppen. En bodybuilder trenger jeg ikke, men muskler må han ha. Gjerne en stram rumpe. Syns også det er sexy med hår på armene og beina og litt på magen/bryst. Han kan godt være litt polstret og ikke lav fett%. Han må også være over 180 altså siden jeg er 172. Tynne/små/pinglete mannfolk tenner ikke meg;) Anonymous poster hash: 5a10b...b77
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Av en eller annen grunn er alle mennene jeg har falt for ganske tynne og ca 170 høye. Så det er vel de som er min type da. Selv om jeg synes høye menn med mye muskler er fint også altså! Anonymous poster hash: 1fefd...15a
skjotta Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 hmmm.... slank, men ikke tynn. bredt smil, lysende øyne, definerte muskler på rygg og overarmer, men ikke for mye, det er æsj, store hender med sterke fingre, hår på brystkassa, armer og bein........................................................................................................................................................................................................ du spurte om???
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Liker jo mannen min sin kropp da, men synes også denne er ganske perfekt:http://soci313bourdieu.webs.com/gymculture.htm Anonymous poster hash: a32ef...e11
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Ganske fine i ramma disse to også, selvom de er forskjellige:http://www.seher.no/kjendis/jeg-f%C3%B8ler-meg-dolket-i-ryggen-67941 Anonymous poster hash: a32ef...e11
Surmjølk og skallebank Skrevet 4. desember 2013 #21 Skrevet 4. desember 2013 Som gubben. Skikkelig arbeidskar, 1.85 høy, 100 kg, muskuløse armer, skjegg og hårete mage med litt å ta tak i. Synes han er helt perfekt. Får noia av pinnemenn og vaskebrettmager.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #22 Skrevet 4. desember 2013 Middels bygd, med muskuløse lår, litt sterke armer, gjerne brede skuldre og levende øyne. Rumpe er ikke fullt så nøye, og heller ikke magen. Intellektuelle og kreative menn er tiltrekkende. Har aldri vært tiltrukket av uniformer eller arbeidskarer, selv om jeg synes det kan være pent å se på et bilde av en kjekk mann fra tid til annen . Anonymous poster hash: b3419...7aa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #23 Skrevet 4. desember 2013 Mannen min er perfekt! han er rundt 180 cm høy, mørk, slank men ikke helt raka for fett heldigvis.han er god å ta på og å holde rundt,lukter godt (selv når han er svett! det er vel dette som kalles kjemi..?) og han er dritsexy når han har tredagersskjegg. jeg er ikke blind,så for meg betyr utseende noe. han må jo være attraktiv,for meg! Også er han verdens snilleste og greieste,og da blir han enda finere! Anonymous poster hash: b847d...cfa Hvis du oppfatter lukten av ham slik, så betyr det at dere har god fysisk kompatibilitet som gir dere barn med godt immunforsvar . Anonymous poster hash: b3419...7aa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #24 Skrevet 4. desember 2013 jeg liker godt tynne menn! har alltid likt det, siden jeg begynte å interessere meg for gutter hehe. Høye og tynne menn, slanke muskler Samboeren min er akkurat sånn, så passer meg perfekt:D han synes det er veeeeldig rart at jeg liker det da haha, han har alltid hatt komplekser for det, menn skal jo liksom ikke være tynne.. Anonymous poster hash: 7f7d9...cf4
Fru.Frøken Skrevet 4. desember 2013 #25 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Alltid vært glad i brede skuldre og sån mannerumpe Litt definerte muskler, et flott smil og glimt i øyet... da er jeg nok passe gele i beina. haha Fint med litt skjeggvekst også da.. litt barsk. Endret 4. desember 2013 av Fru.Frøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå