Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Gleeeeder meg sykt til en litt annerledes jul med barna i år. De gleder seg veldig de også! Anonymous poster hash: ad39e...ef4
Gjest Julia1984 Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Åååå....god tur. Vi var i Thailand også en jul og det var magisk
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 God tur.Kunne aldri dratt ut av Norge selv i jula da, elsker norsk jul! Anonymous poster hash: 9a0cb...1c0
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Har akkurat vært 3 uker i Thailand. For meg er julen å gå på ski og leke i snøen og fryse litt på nesetippen. MEN alle velger for seg og du gleder deg. Da skal jeg glede meg med deg! God tur! Anonymous poster hash: f9cf4...379
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Lucky you! Har feiret jul i Thailand 2 ganger og selvom det er noe helt annet så fikk jeg faktisk julestemning. På en litt annen måte selvfølgelig, men det ble absolutt jul der nede også! Kos dere masse!
Gjest Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 God tur og ta gjerne med deg litt varme og sol på glass på tilbakeveien
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Dere må kose dere så mye Hvor er det dere skal? Vi skal også feire julen i Thailand, og for oss falt valget på Phuket og Karon beach Anonymous poster hash: fbe73...434
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Vi snakker om å reise til Thailand til høsten. Hvilke vaksiner har dere tatt. Virker som noen får anbefalt "alt" mens andre tar kun mot Hepatitt A. Jeg har sett at det nå er mulig å vaksinere mot både hapatitt a og b i samme vaksine, så tror vi går for den. Det som er kjekt med disse er at de varer livet ut. Vi voksne bør vel i tillegg til hepatitt vaksine oppdatere barnevaksinene. Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 373da...f95
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Vi snakker om å reise til Thailand til høsten. Hvilke vaksiner har dere tatt. Virker som noen får anbefalt "alt" mens andre tar kun mot Hepatitt A. Jeg har sett at det nå er mulig å vaksinere mot både hapatitt a og b i samme vaksine, så tror vi går for den. Det som er kjekt med disse er at de varer livet ut. Vi voksne bør vel i tillegg til hepatitt vaksine oppdatere barnevaksinene. Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 373da...f95 Vi tok 2 sprøyter mot hepatitt a og b før vi reiser og må ta en om 6 mnd, for da skal vaksinen vare livet ut, og vi voksne har oppdatert de vaksinene vi hadde for når en tenker på og reise en del kan det være greit og ha vaksinene i orden. Anonymous poster hash: fbe73...434
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Vi snakker om å reise til Thailand til høsten. Hvilke vaksiner har dere tatt. Virker som noen får anbefalt "alt" mens andre tar kun mot Hepatitt A. Jeg har sett at det nå er mulig å vaksinere mot både hapatitt a og b i samme vaksine, så tror vi går for den. Det som er kjekt med disse er at de varer livet ut. Vi voksne bør vel i tillegg til hepatitt vaksine oppdatere barnevaksinene. Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 373da...f95 Vi tok 2 sprøyter mot hepatitt a og b før vi reiser og må ta en om 6 mnd, for da skal vaksinen vare livet ut, og vi voksne har oppdatert de vaksinene vi hadde for når en tenker på og reise en del kan det være greit og ha vaksinene i orden. Anonymous poster hash: fbe73...434 Takk, da blir det slik jeg hadde tenkt da Hvor mye kostet det? Anonymous poster hash: 373da...f95
AnTiLoPeSvIn Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Å heldige dere!! Husker selv for tre år siden da jeg feiret jul i varmen. Var litt rart Julenissen gå i shorts. Må si at jula må ha snø
AnTiLoPeSvIn Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Forresten hepatitt vaksine taes i 3 doser. 2 6 mnd etter 1 og 3 9 mnd etter 2.
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Åh så deilig :-) Hadde dere reist 27 desember hadde jeg gjerne skullet smugle meg selv med i kofferten, men jeg er nok fryktelig gammeldags når an kommer til julehelgen. Da skal jeg ha juletrær (ikke julepalme) nisse som er godt pakket inn og helst snø nok til å kunne ake og gå på ski :-) Goood tur :-D
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Forresten hepatitt vaksine taes i 3 doser. 2 6 mnd etter 1 og 3 9 mnd etter 2. Jeg har fått beskjed om at vi skal ta ned tredje 6 mnd etter nr 2, og de 2 første tok vi med 4 uker mellom. Anonymous poster hash: fbe73...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå