Gå til innhold

Star wars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barna deres da de fikk se star wars?

Har en gutt på 6 år som maser om det fordi han har hørt andre snakke om det. For tidlig?

Anonymous poster hash: ea452...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alt for tidlig. 

Anonymous poster hash: 7326a...ecc
Skrevet

De har sikkert sett tegnefilmen. Aldersgrensen på den er syv år. Et par av gutta i barnehagen har sett den, og plutselig forteller gutten min på snart tre om jedi-sverd og andre merkeligheter.

Skrevet

5 år. Han forstod det var film, ikke virkelighet.

Kanskje siden vi har lest utrolig mange bøker fra han var liten, så vet hva som er eventyr.

Anonymous poster hash: 5b11e...552

Skrevet

Synes ikke 6 er for tidlig for de gamle filmene :) Hadde nok holdt igjen 2-3 år med de nye for de er mye mer grafiske

Anonymous poster hash: c975a...e21
Skrevet

Tegnefilmen er ok for en 6 åring men ikke selve filmene. Vente ett par år.

Skrevet

Min gutt er 6 år og har sett alle star wars filmene sammen med pappan sin.de er virkelig ikke ille i det hele tatt pga når de ble laget. da de ble laget så ikke ting ekte ut som det gjør i dag,der det ser ut som man blir spist levende og blør ut alt blodet sitt bare fordi det skal være helt naturtro.

Man ser godt i filmene at dette ikke er sant,SAMT at det er ikke nærbilder av ekle ting,det er mer overfladsik slossing med lyssverd, ikke blod og gørr.

Rett og slett god gammeldags action (i 3 timer pr film!)

Nei, se det sammen med han(og i rett rekkefølge! :fnise: )

Anonymous poster hash: a7e39...773
Skrevet

Han kan sikkert se den, men utbyttet er større litt seinere. (Og for guds skyld hold deg til den originale trilogien, de andre suger balle.)

Skrevet

Han kan sikkert se den, men utbyttet er større litt seinere. (Og for guds skyld hold deg til den originale trilogien, de andre suger balle.)

Det er vel ikke triologi? Finnes seks filmer av  star wars, der man skal begynne å se nr tre,så fire, fem, en , to og seks (eller noe i den duren) helt rart vil jeg påstå

Skrevet

Det er vel ikke triologi? Finnes seks filmer av  star wars, der man skal begynne å se nr tre,så fire, fem, en , to og seks (eller noe i den duren) helt rart vil jeg påstå

Originalfilmene var en trilogi. Star Wars, The Empire Strikes Back og Return of the Jedi, og så, for å melke kua litt ekstra for noen år siden lagde man flere filmer som i filmuniverset ligger tidligere i tid. Disse er stusslige.

Skrevet

Originalfilmene var en trilogi. Star Wars, The Empire Strikes Back og Return of the Jedi, og så, for å melke kua litt ekstra for noen år siden lagde man flere filmer som i filmuniverset ligger tidligere i tid. Disse er stusslige.

ok, det visste jeg ikke.nå kommer det enda mer nyskapende star wars filmer, så vent i spenning..! :)

Skrevet

Så sant, så sant :) Jeg strever fremdeles med å tilgi George Lucas.
Skrevet

Så sant, så sant :) Jeg strever fremdeles med å tilgi George Lucas.

Han fortjener ingen tilgivelse. Aldri. Og mine barn får bare originalene, i mange år, før de selv er i stand til å laste ned møkka-prequels.

Skrevet

Synes seks år er en helt grei alder å introdusere ham for Star Wars på. Det er tydeligvis litt forskjellige definisjoner på hva som er voldelig og ikke, men jeg synes ikke filmene er voldelige i det hele tatt. Derimot er det fantastiske eventyrfilmer han kommer til å kose seg masse med! Man skal tidlig krøkes som god jedi skal bli. :-)

Anonymous poster hash: b704c...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...