Gå til innhold

Kan jeg være syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 6måneder siden, og ammer enda. Men i et par uker nå har jeg vært veldig slapp og sliten. Plutselig kom det intense smerter i ryggen og hodepine i tillegg. Knakk opp låsninger til kiropraktor, men det ga seg ikke. Etter hvert kjente jeg på flere symptomer som:

Sikkninger i magen

Oppblåst

Irriterende og fort sur/sint

Mye utflod

Større pupper

Vondt i ryggen spes korsryggen

Sliten og trøtt hele tiden

Kvalm

Uren hud

Fett hår

Varm

Voldsom tørste

Iskalde føtter

Tisser oftere

Uopplagt

Mangler tiltakslyst

Pga alt dette trodde jeg at jeg kunne være gravid, tok en test på morgenurin nå, men den var negativ.

Det som plager meg mest er den konstante hodepine og ryggvondt. + det å være så sliten at jeg ikke orker å gjøre noen ting på kveldene. Har vart i noen uker nå.

Hva tror du det kan være?

Anonymous poster hash: 7fd14...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jrg ville gått til legen.

Anonymous poster hash: f359d...762
Skrevet

Stoffskifte?

Det kan bli litt krøll i stoffskiftet og hormonene etter fødsel...

Anonymous poster hash: ef776...eab
Skrevet

Bærer du baby mye eller ikke holder riktig når du ammer? Er viktig med riktig stilling for å slippe smerter. (Hodepine og ryggsmerter )

Ellers ville jeg sjekket stoffskiftet. Snakk med legen :)

Skrevet

Tørste, mye tissing og trøtthet kan være tegn på diabetes, jeg ville fått målt blodsukkeret, for mange av de tingene du skriver om kan komme av trøtthet.

Anonymous poster hash: 2244e...9a9
Skrevet

Blir du fortsatt vekt på natta av babyen din?

Jeg fødte for 6 mnd siden jeg også,og enda er nettene et lite helvette. Hun får ikke mat før på morgekvisten, men vi må putte smokk og putte smokk og putte smokk og gi vann...så de sovehormonene man får "gratis" ved å amme er ikke der mer,så jeg blir vekt men får ikke sove like fort mer.

Jeg er også himla trøtt og tiltaksløs.noen dager kjennes det ut som jeg er 200 kilo og vil bare ligge hele dagen,men det går jo ikke med tre barn... 

Jeg bærer mye og har endel vondt i nakken og skuldrene,og jeg får vondt i hodet av å ikke sove godt nok (og migrene om det går for langt)

Uren hud har jeg også:slutta med pillen for 1 mnd siden og fortsatt ingen bedring.

Mye kan skyldes på å være konstant i mangel på søvn,men er du bekymret så må du gå til lege. Heller det enn å lure på om noe er alvorlig galt med deg.

Lykke til!

Anonymous poster hash: a977c...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...