Gå til innhold

Hvis det blir gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Øystein. Jentenavn er klart, men hva syns dere passer hvis det blir gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurt, Oddkalv, Arnstein, Ørnulf, Reidar, Fridtjof, Frank, Ronny, Finn, Jim-Arne, Kay-Kurt eller Arne-Bjarne. Man bør tenke seg godt om før man velger et navn til sitt barn...

Anonymous poster hash: 5f9ba...474
Skrevet

Kurt, Oddkalv, Arnstein, Ørnulf, Reidar, Fridtjof, Frank, Ronny, Finn, Jim-Arne, Kay-Kurt eller Arne-Bjarne. Man bør tenke seg godt om før man velger et navn til sitt barn...

og problemet ditt er?!

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Øystein. Jentenavn er klart, men hva syns dere passer hvis det blir gutt?

martin ;)

Skrevet

Haha, hun prøver som vanlig å være slem, men nevner likevel noen nydelige navn, Reidar, Fridtjof etc.

Anonymous poster hash: 92354...973

Skrevet

Jostein og

Amund

Åsmund

Sigbjørn

Asbjørn

Sigurd

Olav

Anonymous poster hash: 174fb...117
Skrevet

beklager! burde selvfølgelig være Øystein og… 

Anonymous poster hash: 174fb...117
Skrevet

Kurt, Oddkalv, Arnstein, Ørnulf, Reidar, Fridtjof, Frank, Ronny, Finn, Jim-Arne, Kay-Kurt eller Arne-Bjarne. Man bør tenke seg godt om før man velger et navn til sitt barn... Anonymous poster hash: 5f9ba...474

for the rekord.. Tenkte svært nøye over valget av Øystein. Min far døde av kreft da jeg var 17. Han var en helt utrolig mann og far. Min farmor gav min far navnet Øystein, med tanke på øyensten. Helt naturlig for meg å hedre min far. Når det er sagt har jeg ingen problemer med å finne navn som passer sammen, men ønsket seriøse innspill herfra.
Skrevet

Vegard, Johannes, Peder, Erlend, Eivind

Anonymous poster hash: 678af...5fa

Skrevet

Øystein er stødig, mandig, tidløst og veldig norsk og flott!

Sverre

Joahnnes

Sigurd

Gustav

Andreas

Hallvard

Fredrik

Håkon

Anonymous poster hash: 5180b...408
Skrevet

Øystein og Vebjørn

Øystein og Sindre

Øystein og Trym

Øystein og Christian

Øystein og Magnar

Øystein og Vidar

Øystein og Anders

Øystein og Petter

Øystein og Syver

Øystein og Einar

Synes Øystein er kjempe fint:) og synes de navnene jeg har ved siden av passer et sånn pent og stødig navn :)

Skrevet

Arild

Halvor

Jostein

Magnar

Osvald

Sigmund

Torstein
Thorbjørn

Vemund

Skrevet

Håvard

Sigbjørn

Viljar

Torjus

Annar

Amund

Jørund

Trond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...