Gå til innhold

Hvilken Ipad skal jeg gi mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom ipad mini 16GB (fjorårets modell med "vanlig skjerm" og kun wifi til 2000 kroner) og ipad mini 64GB (årets modell med Retina skjerm og wifi + 3G til 4850 kroner med inngravert navn) Altså enten den helt enkleste modellen eller den optimale jålemodellen?

Vet at dersom jeg kjøper den enkle vil han ikke få brukt den optimalt. Han har nemlig et musikkbibliotek på 10000 sanger som jeg vet han vil elske å ha på noe annet enn macen. Velger jeg den enkle modellen vil han ikke kunne laste over musikkbiblioteket sitt. I tillegg får han ikke brukt ipaden annet enn hjemme og eventuelt jobb dersom han velger den enkle.

Selv har jeg en vanlig ipad som jeg fikk av han for et par år siden og han valgte også den enkleste modellen med liten lagringskapasitet og kun wifi. Funker helt fint for meg selv om jeg innimellom skulle ønske meg tilgang der det ikke er nett. Tenker også at Apple lanserer nye og fete modeller hele tiden, så uansett byttes ipader ut ved jevne mellomrom. Er bare så syyyykt forskjell på 2000 og 4850 kroner for lommeboken.

Hvilken hadde dere valgt dersom dere var meg?

Anonymous poster hash: 4a07a...276
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde valgt den billige og sagt at om han heller vil ha den flotte dyre så kan han legge i penger til oppgradering selv ;) går jo an å bytte vet du;) 4850kr er ekstremt mye for en gave om økonomien er sånn passe! har du god råd da hadde jeg ikke nølt med den dyre ;)

Skrevet

Hvorfor skal du gi ham det beste når han velger det rimeligste til deg?

Anonymous poster hash: 4633d...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...