Gå til innhold

Skal straks opp i muntlig! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde prøveeksamen for et par dager siden. Fikk Ivar Aasens språkprosjekt og det gikk heller dårlig. Pluss et par andre spørsmål.

Jeg har virkelig lest. Har tatt kurset nå i høst. De andre elevene har sittet på face store deler av tiden på skolen og sier de nesten ikke leser. Noen er veldig flinke til å snakke for seg og snakker seg gjennom alt. Mange har allerede vært oppe, og fått 5! Det er så urettferdig! Jeg har ikke gjort annet enn å lese, men har bare litt vanskeligheter med å forklare meg.

Jeg er sjenert og får lett panikk.

Jeg unner de å få gode karakterer altså.

3 års pensum på tre mnd er mye, da. Men likevel...

Bare et lite hjertesukk...

Anonymous poster hash: 8e8fb...753
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff , skjønner det føles urettferdig.

Hent frem selvtilliten. Du har jo lest.

Dette går bra!

Lykke til!

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Det går gjerne bedre enn du tror, jeg har hatt masse kandidater oppe som var både sjenerte og nervøse (inkl ei som fikk angstanfall) og kunnskapen kommer fram likevel, om du bare får tida på deg. Du kan dette, det vet du, du stiller ikke uforberedt og satser på sjarm (de stryker). Lykke til!

Skrevet

Jeg får bare prøve å kvinne meg opp. Har grått mine tårer i dag, men skal prøve å gå igjennom det viktigste i morgen. På andre områder er jeg relativt tøff, men muntlig er kanskje noe av det værste for meg. Har heldigvis morgendagen på meg. Får bare gjøre det beste ut av det.

Uansett, tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 8e8fb...753
Skrevet

Tenkte akkurat det samme som deg da jeg kom opp i norsk. Facebook og tetris var tingen gjennom norsktimene, men hjemme leste jeg som en gal for å rekke over alt pensum. 
Leste og leste, klarte ikke å få laget noen power point eller fremlegg. På eksamensdagen møtte jeg tidlig tidlig opp på skolen og gråt mine tårer på kontoret til psykologilæreren min. Han sa ikke noe, bare lyttet og prøvde å få meg til å se lettere på det. Etter litt fortvilelse satte jeg meg ned på nytt, og vips hadde jeg miksa sammen et lite foredrag. 
Gikk inn på rommet for å legge frem dette, i det jeg skulle begynne å prate braste jeg sammen i gråt. Men plutselig så jeg psykologilæreren min i vinduet, og jeg fikk nesten et annet fokus å mye ramlet ut av meg. Uten at jeg skjønner noen ting, så satt jeg igjen med en 6'er!
Jeg trodde den dagen at jeg var dømt itl å stryke, følte at jeg ikke kunne noe som helst! Men det er utrolig hva man kan uten at man vet om det. 

Sender deg all styrken, og masse lykke til i morgen! Jeg har virkelig troen på at du blir til å greie dette. 
Legg fra deg boka og ta ei god natts søvn. Så får du heller stå opp tildlig i morgen å lese raskt gjennom notater :) DETTE KLARER DU!

Anonymous poster hash: 34f41...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...