Gå til innhold

Hva skal jeg sende som gave til min amerikanske venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen som min bor i California sender meg stadig vekk pakker med fine klær til datteren min. Selv har hun ingen barn, men skulle så gjerne ha funnet noe å sende henne i posten.

Hun er en trendy person som er kunst og moteinteressert. Noen som har kreative ideer på noe som kan bli innertier? Kanskje noe typisk norsk? Skal helst ikke være for stort eller tungt...

Anonymous poster hash: 7deee...2e2
Skrevet

Hva med noe norsk design fra Wiik og Walsøe? F.eks Alv-serien? To krus, en liten bolle, telyslykter eller lignende.

Anonymous poster hash: 48647...374
Skrevet

Kjøp noe vakkert og tradisjonelt fra Husfliden :) der har de så masse fint! Eller strikk/få noen til å strikke noe med mariusmønster?

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan stil hun har det interiørmessig. Var innom Princess i dag og fant noen fine Mariusmønstrede puter, men mulig det er helt kræsj med stilen hennes.

Skrevet

Mange kjempekule design på øyrepynt, smykker osv. på "pust."

Søk på dei på facebook. Glassblås.

Skrevet (endret)

Hadde nok kjøpt henne noe på nett fra USA og fått det sendt til hennes adresse der så får du mer for pengene og frakten blir mye billigere. Men hvis du ønsker å gi henne noe tradisjonelt norsk så er jo saken en annen. Er hun amerikaner? Det er jo varmt i california så strikket genser er det jo ikke behov for akkurat.

Endret av Elina
Skrevet

Hadde nok kjøpt henne noe på nett fra USA og fått det sendt til hennes adresse der så får du mer for pengene og frakten blir mye billigere. Men hvis du ønsker å gi henne noe tradisjonelt norsk så er jo saken en annen. Er hun amerikaner? Det er jo varmt i california så strikket genser er det jo ikke behov for akkurat.

Akkurat det tenkte jeg også på... Var og tittet på noen vinterting i norsk design, kom da på at det bare ville være tull å gi.

Kanskje Moods of Norway er tingen? Det er jo blitt ganske hot i USA.

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også på... Var og tittet på noen vinterting i norsk design, kom da på at det bare ville være tull å gi.

Kanskje Moods of Norway er tingen? Det er jo blitt ganske hot i USA.

Ja, men det er kanskje billigere der borte. Mulig de selger det på en amerikansk side også. Frakten når man handler i USA er utrolig lav. Noe helt annet enn de prisene i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...