Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Med tanke på sikkerhet Bak sjåfør- eller passasjer setet? Eller har det ingenting å si? Anonymous poster hash: c4ae6...6d9
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har babysetet bak passasjersetet. Da ser jeg bedre babyen når jeg ser i sladrespeilet. Har da også et speil på nakkeputen bak. Det er ognå mye lettere å tå armen bakover for å gi smokk osv. Selvfølgelig da når jeg har stoppet bilen, men slipper å gå ut :-) Eldste sitter i barnestet bak førersetet :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Om man skal tenke i forhod til å bli truffet av annen bil er midt i baksetet tryggest, nest tryggest bak passasjersetet. Anonymous poster hash: 64f4b...51e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har hørt i midten, så bak passasjeren. Men tror jeg har lest det her inne, så ingen sikker kilde! Anonymous poster hash: 2fc1d...1e4
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Vi har 3 på rekka, men når jeg bare hadde en hadde vi den bak passasjersetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå