Gå til innhold

Hvordan er

Anbefalte innlegg

Skrevet

livet om dagen da medsøstre? Er det bare stress, eller koser dere dere og har en fin og rolig førjulstid?

Anonymous poster hash: d1847...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fred og fryd og kalorier og kos og avtaler med alle og enhver og glitter alle vegne. Førjuls- og juletid er aldri stress.

Skrevet

*Elsk*- det er jo snart jul! *Dobbelt-elsk*  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :tree:  :tree:  :tree:

Skrevet

Bare stress. Synes jula er noe herk. Hilsen Grinchen.

Anonymous poster hash: ca048...96e

Skrevet

Advent, førjul og jul er kos :D  Men ja, litt stress hører til synes jeg :)

Skrevet

I dag har det vært stress, men ikke pga jul. Har hatt alt for mye å gjøre etter jobb, sitter som et slakt i sofaen og ser fram til fredag, da er det endelig litt fred og ro i en travel uke :)

Skrevet

Jo takk som spør, men her er vel egentlig det meste alt annet enn idyll om dagen. Uforutsatte utgifter satte en brems på julegavehandlingen, så den blir stresshandlet litt nærmere julaften. 3 åringen har gått fra å være verdens roligste og "snilleste" til å bli et småfrekt, ulydig, hylende lite monster over natten... Julenissen kommer ikke på julaften likevel, for her har besteforeldrene bestemt at vi kun skal bli 4 stk(de + meg og ungen) i stedetfor 8 og vi må ringe nissen og be han slenge pakkene utenfor døra når han farer forbi.. Hvor normalt er det lissom?!? Heldigvis er ungen liten og kanskje ikke skjønner eller vet hva som er "normalt" ennå.

MEN julegardiner er oppe, pynten på plass, huset er vasket og fremtiden ser jo lys ut, tross noen små utfordringer ;) God advent! :)

Anonymous poster hash: 9c7f1...d43
Skrevet

Veldig rolig. Synes førjulstiden, og juletiden, er mest kos jeg :)

Anonymous poster hash: 36ba8...7b3
Skrevet

Jo takk som spør, men her er vel egentlig det meste alt annet enn idyll om dagen. Uforutsatte utgifter satte en brems på julegavehandlingen, så den blir stresshandlet litt nærmere julaften. 3 åringen har gått fra å være verdens roligste og "snilleste" til å bli et småfrekt, ulydig, hylende lite monster over natten... Julenissen kommer ikke på julaften likevel, for her har besteforeldrene bestemt at vi kun skal bli 4 stk(de + meg og ungen) i stedetfor 8 og vi må ringe nissen og be han slenge pakkene utenfor døra når han farer forbi.. Hvor normalt er det lissom?!? Heldigvis er ungen liten og kanskje ikke skjønner eller vet hva som er "normalt" ennå.

MEN julegardiner er oppe, pynten på plass, huset er vasket og fremtiden ser jo lys ut, tross noen små utfordringer ;) God advent! :)

Anonymous poster hash: 9c7f1...d43

Det ordner seg sikkert:) høres ut som du gjør det beste ut av det! God advent til deg og! HI

Skrevet

Ingen stress her. Var ferdig med julegavene for noen uker siden. Orker ikke ta rundvask, for vi skal feire jul hos min far.

Skrevet

I dag har det vært stress, men ikke pga jul. Har hatt alt for mye å gjøre etter jobb, sitter som et slakt i sofaen og ser fram til fredag, da er det endelig litt fred og ro i en travel uke :)

Det går fort til fredag, hold ut;) håper du får en fin uke selv om det skulle bli litt stress :)

Skrevet

Litt stress, men mye på grunn av hormonforandringer. Ellers så synes jeg det er koselig med adventstid og jul, elsker jul! :D:tree:

Skrevet

Bare stress. Synes jula er noe herk. Hilsen Grinchen. Anonymous poster hash: ca048...96e

Senk kravene, gjør det du synes er koselig:)

Skrevet

Mykje eting for tida, faktisk. Mykje sjokolade og mange nyankomne valkar. Mange kviser og. Dei poppar opp som larver på lik.

Men så tenkjer eg at eg tek slankinga etter jul, for noko anna er no berre tullete.

Så då et eg litt til.

Ellers er alt såre vel! :)

Skrevet

Første jul i buenos aires. Alt som heter snø og jule stemning er ikke eksisterende. Nærmeste jeg kom da jeg var inne på starbucks her om dagen og det var pynter med spray snø og julenisser. Vet liksom ikke helt om jeg skal pynte en palme eller ett tre. Og hvor skal jeg få dette treet fra.

Utradisjonell jul for meg i år. Mens mannen har aldri feiret norsk jul med snø og skjønner ikke hva jeg snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...