Gå til innhold

Lei av denne vekt diskusjonen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min fatter for 2 måneder siden og jeg gikk raskt ned i vekt. Da min forlovede og jeg er veldig opptatt av kosthold og trening. Han er personlig trener, veldig god på kosthold og drev tidligere med fitness konkurranser. Vi spiser Sundt , trener vel mer en gjennomsnittet , går turer og er veldig aktive. Dette er da en livsstil vi har valgt vi er alle forskjellige og velger selv hva vi spiser og hvordan vi lever våre liv. Magen min var vel flat en uke etter fødselen.

Min svigerinne har en sønn på 8 måneder og jeg får hele tiden høre. Natti : spis , spis . Du spiser ikke nok. Helt feil jeg spiser nok jeg gjør bare andre valg i matveien enn deg. Jeg synes ikke det er langt å gå 30 minutter i stedet for å ta bussen. Jeg trives med å gå på spinning , trene med min forlovede og gå lange turer med datteren min i barnevognen.

Dette gjør meg værken uansvarlig , under ernært eller til anorektiker. Min datter får all den ernæring hun trenger. Det gjør jeg også. Hvor tror du da jeg får all energien min fra?!

Jeg kritiserer ikke hennes valg i mat eller aktivitet. Vil hun spise en pizza til middag og jeg salat eller fisk. Da er det ett valg vi tar. Jeg forstår ikke hvorfor hun skal få kritisere så mye men om jeg skulle si noe da er jeg en forferdelig person fordi hun er litt overvektig. Vi er alle forskjellige , det er hard jobb å mye trening bak en fitness kropp.

Jeg vet at alle ikke kan noe for at de er overvektige og at det er vanskelig, men kan vi ikke alle respektere hverandre litt mer. Synes det er trist at man skal få gjennomgå fordi man jobber hard for kroppen sin.

Når man nettopp har blitt mor skal man være stolt av seg selv uansett figur . Vi reagerer veldig forskjellig på denne opplevelsen . Noen er så heldige at de kan trene gjennom hele graviditeten mens andre kan ha en litt mer vanskelig graviditet. Synes heller fokuset skal gå på at vi nettopp har gått igjennom noe av det sterkeste man kan oppleve her i livet. Resten kan vel komme senere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...