Gå til innhold

Dere med KS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer renselsen? Er det mer enn en vanlig menstruasjon? Og hvor fort begynner man å blø etter KS?

Anonymous poster hash: 2c4d9...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cirka seks uker begge gangene, og blødde fra første stund.

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Jeg blødde med en gang. Renselsen varte i 5-6 uker. Først i nokså store mengder, deretter som ved mens og etterhvert spotting.

Skrevet (endret)

Ca 4 uker. Blødde med en gang. Mye mer enn mens første 1.5 uka, så mens i 2 uker og litt mindre etterhvert.

Nå må jeg kanskje plusse på enda 2 uker hvor det ikke kom blod eller noe slikt, men utfloden luktet død og fordervelse.....

Endret av ♥Madam Mim♥
Skrevet

Begynte å blø før bedøvelsen gikk ut. Brukte de digre bleiene 1 døgn. Da klarte jeg å komme meg på badet selv og brukte vanlige bind. Ca 1 uke etter inngrep trengte jeg bare truseinnlegg. Blødde pittelitt i 5 uker til.

Likedan var det da jeg fødte vaginalt.

Skrevet

Blødde fra første stund og det holdt på i 7-8 uker.

Første dagene blødde jeg mye, som etter vaginal fødsel, måtte bruke bleier. Siste tiden var det bare misfarget utflod, holdt med de største truseinnleggene.

Anonymous poster hash: fcb63...665
Skrevet

Jeg blødde vel en uke , etter det kom litt gjennomsiktig gele aktig veske en uke eller to. Etter det var det som normalt, men menstruasjon er ikke tilbake. Nå to måneder etter. Har nettopp begynt på pillen igjen så kanskje den kommer om en måneds tid

Skrevet

Jeg blødde like mye og lenge etter keisersnittet som etter de to vanlige fødslene - ca. 5 uker.

Skrevet

Har hatt 3 ks. Blødd ca 2 uker hver gang. Brukt "bleier" mens jeg lå i senga (til bedøvelsen gikk ut), etter det holdt det med vanlig bind, og de siste dagene av de 2 ukene holdt det med truseinnlegg.

Anonymous poster hash: 9bc68...acc
Skrevet

Holder litt i ca 4 uker begge gangene. Brukte vanlige bind, libresse natt og vanlige med vinger. Etter hvert bare truseinnlegg. Men det er jo jeg og fotballfrue, da.... :P

Skrevet

Ingenting. De som opererte ryddet pent opp etter seg.

Skrevet

Ingenting. De som opererte ryddet pent opp etter seg.

Såååå Fotballfruish, altså.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...