Gå til innhold

bestille julegave på ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å kjøpe en julegave på ebay.com. Noen av dere som har erfaring, tenker er det trygt? Tror dere man får gaven før jul? (Det er en prinsessekjole og på leveransen stod det 10-28 virkedager)

Anonymous poster hash: 86806...892
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trygt er det, men du skulle kanskje kjøpt den tidligere. Hvor lang tid det tar varierer veeldig...

Anonymous poster hash: 3d1c5...ef1
Skrevet

Bestill fra UK, så er det større sjanse for at den når fram.

Skrevet

Takk for innspill begge to. Hadde i utgangspunktet kjøpt julegave til jenta, men ser nå at str. er liten. Hun ønsker seg veldig kjole.. 

Ang. ebay.uk ? finner ikke siden

Anonymous poster hash: 86806...892
Skrevet

Om det er fra Kina tar det fort 3-4 uker å få de levert, hadde ikke stolt på at de kom frem til jul.

Har selv kjøpt flere prinsessekjoler fra ebay til jentene mine, skikkelig rosa "bløtkakekjoler" som går under brudepikekjoler fra kinesiske skreddere. Koster mindre enn utkledningstøyet du får kjøpt på lekebutikken og er utrolig mye finere og har en million bedre kvalitet. Får aldri nok prinsessekjoler i utkledningstøyet :)

Husk å se etter tiaraer o.l. også, koster nesten ingenting..

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p4634.m570.l1311.R1.TR12.TRC2.A0.Xflowe&_nkw=flower+girl+dress&_sacat=0&_from=R40

Anonymous poster hash: 257d3...2e7
Skrevet

Oppe til høyre for søkefeltet står det advanced, trykk der.

Gå nedover og finn "only show items from" g velg UK :)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjole fra Hongkong for en uke siden og fikk den i dag. Kjempefin! Jeg kjøper en str større enn hva de vanligvis bruker når det er fra Asia, de er mye mindre enn oss så str varierer litt.

Men ikke alt er like kjapt, venter på noe annet som ble kjøpt for 6 uker siden... Min erfaring er at klær går kjappere enn ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...