Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. desember 2013 #1 Del Skrevet 3. desember 2013 Idag måtte jeg bare krype til legen og innse at jeg ikke kan gå slik lenger. Piner meg igjennom arbdagen, hvis jeg i det heletatt kommer meg igjennom dagen. jobber i bhg, så det passer litt dårlig å værken kunne springe etter barna, eller ikke klarer å komme meg opp av gulvet når de trenger hjelp. Har måttet dra hjem flere dager, og andre dager vært hjemme fordi jeg ikke kommer meg opp av senga om morgenen. I det forrige svangerskapet mitt for 7 år siden så var jeg slik da også, men da "holdt" jeg ut til uke 20, men da klarte jeg virkelig ikke å fungere lengre. Så da dro jeg'n for langt.. Og det ble krykker hele svangerskapet. Hadde et håp om at etter så mange år, og så mye trening, så skulle dette svangerskapet bli bedre..men det ser altså mørkt ut Kjenner jeg blir litt motløs nå.. Men det er nok det beste for meg og bare innse at jeg må ta det med ro, både for meg selv, den lille, og resten av de jeg bor med;) Flere som sliter med bekkenet/rygg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101926-uke-16-og-blir-sykemeldt-resten-av-svangerskapet-pga-store-bekkenplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 3. desember 2013 #2 Del Skrevet 3. desember 2013 Uff det er helt grusomt med bekkenløsning. Selv ble jeg 50% sykemeldt for to uker siden og får se hvor lenge det går. Sliter fælt med smerter når jeg går, står etter å ha sittet eller ligget, ja egentlig hele tiden. Hadde det i forrige svangerskap også men denne fangen begynte det myyyyye tidligere, allerede da jeg var 2 mnd på vei. Tror nok det er bedre å bli sykemeldt og ta det med ro enn å presse seg for langt, for da risikerer man jo å ha plager lenge etter fødsel og i verste fall aldri bli bra. Jeg er i uke 24 nå og blir dessverre bare verre og verre så de siste 4 mnd kommer til å gå forferdelig tregt :-( lykke til og ta vare på deg selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101926-uke-16-og-blir-sykemeldt-resten-av-svangerskapet-pga-store-bekkenplager/#findComment-145912672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 3. desember 2013 Siden jeg har vært igjennom akkurat dette før, og vet hvor ille jeg kan bli...Og når jeg ser hvor grusomt fort det har gått "nedover" de siste 4 ukene nå, så vet jeg at dette er det beste. Etter jobb nå har jeg ikke klart å være mamma for datra mi, og det blir jo feil det og. Spesielt når samboer jobber på sjøen i tillegg. Må nok bare finne meg en hobby da.. Sist så este jeg opp 30kg, og jeg er ikke 1,60 engang, så jeg var rimelig rund.. store deler forsvant med en gang da det var vann.. Men jeg antar alle kg kom fordi jeg ikke hadde mulighet til å holde meg spesielt i aktivitet.. Håper ikke jeg blir så hoven denne gang :S Lykke til til deg også Fru Pinne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101926-uke-16-og-blir-sykemeldt-resten-av-svangerskapet-pga-store-bekkenplager/#findComment-145912751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 4. desember 2013 #4 Del Skrevet 4. desember 2013 Vet du, det er akkurat som meg det her. Min mann er hjemme hver dag da, men han jobber skift og jeg får mange ettermiddager og kvelder alene med gutten min på snart 3. Ikke så lett med et trøblete bekken. Sist svangerskap gikk jeg også opp 30 kg... Jeg er dog nesten 1,80 men 30 kg er 30 kg. Virker heldigvis ikke sånn jeg er på vei dit denne gangen, men det er jo klart at når en ikke klarer å gå en tur engang så hjelper jo ikke akkurat det på ;-/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144101926-uke-16-og-blir-sykemeldt-resten-av-svangerskapet-pga-store-bekkenplager/#findComment-145913253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå