Gå til innhold

Gjøre klar leilighet til visning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor nøye skal man være?

Vaske vegger og tak?

Rydde bort alt overflødig er en selvfølge.. Men vaske inni skap? Rydde og lage tellekanter i klesskapet?

Anonymous poster hash: 887d1...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fokuser på at det er ryddig, åpent, god luft, luktfritt og lite personlig. Når en potentiell kjøper skal gå inn i leiligheten, vil du at han skal tenke at dette kan bli hans leilighet. Det er litt vanskelig hvis du har masse truser eller fotografier hengende rundt omkrig. Gjerne ha en bukett med friske blomster et sted hvor det passer. Vask vinduene! De fleste glemmer å vaske på steder hvor man normalt ikke gjør det, men det tar seg dårlig ut med håndavtrykk på vinduene.

Anonymous poster hash: 7e709...0be

Skrevet

Jeg er på husjakt nå, og som (potensiell) kjøper så er rent, luktfritt og nøytralt bra. Jeg ville unngått duftlys, mistenksomme meg blir da med en gang skeptisk, "er det råteproblemer her...?". Hvordan det ser ut inni skuffer og skap er meg revnende likegyldig, jeg sjekker sjelden sånt. Sjekker jeg skap er det omtrent bare kjøkkeninnredning og skyvedørsgarderober, og da mest for å se at ting er montert skikkelig ;) 

Vaske vegger og tak ville jeg gjort hvis de var synlig skitne, det kan trekke ned prisen hvis kjøper ser for seg at de må ta rundvask. Mest mulig innflytningsklar er bra ;) (Skitne klosett og sluker er forøvrig noe av det verste jeg ser, da lurer jeg umiddelbart på hvilket annet vedlikehold man har ignorert.... :P )

Skrevet

Jeg ryddet i tillegg i alle skap og gjorde kjøleskapet meget innbydende med jordbær og diverse limonader i kjøleskapsdøra. Det var en på visning som kikket i alle skap! Leiligheten gikk forøvrig 800 000 kr over takst!

Anonymous poster hash: 28380...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...