Gå til innhold

Er dette mulig på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg vil ha slettet noe som er skrevet til noen.

Blir de borte om jeg fjerner den personen fra vennelista?Altså; jeg vil ha det bort fra hans innboks også....:(

Anonymous poster hash: ec020...c75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er ganske sikker på det.

Har du dritt deg ut med å skrive noe dumt?

Anonymous poster hash: 0a7a7...e5a
Skrevet

Kanskje hvis du blokkerer vedkommende?

Skrevet

Jeg tror ikke det forsvinner. Jeg fikk noen idiotiske meldinger av eksen til en flørt og etter at hun hadde rast i fra seg blokkerte hun meg, men de meldingene har jeg ennå, det står bare at det er fra en facebook-bruker..

Anonymous poster hash: 0c952...fef
Skrevet

Nope, det tror jeg ikke går sånn helt uten videre.

Jeg har meldinger i innboksen min fortsatt fra en som slettet hele sin egen profil for et par år siden.

Anonymous poster hash: 60cc4...b03
Skrevet

Jeg tror ikke det forsvinner. Jeg fikk noen idiotiske meldinger av eksen til en flørt og etter at hun hadde rast i fra seg blokkerte hun meg, men de meldingene har jeg ennå, det står bare at det er fra en facebook-bruker..

Anonymous poster hash: 0c952...fef

Ikke at jeg skulle være anonym..

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvis jeg forstår deg riktig, så nei!!

Hvis du sender noe til meg, så blir ikke det borte selv om du fjerner meg fra vennelisten eller din Facebook for å si det sånn

Skrevet

Jeg har meldinger fra en eks venninne som hun gjerne skulle sett at jeg ikke hadde, hun er en lystløgner og har tilslutt blokkert meg fra facebook,en periode hadde hun også slettet profilen sin, men meldingene har jeg fortsatt.

Skrevet

Men det går an å slette hele meldingshistorikken hvis du vil.

Gjest Julia1984
Skrevet

Men det går an å slette hele meldingshistorikken hvis du vil.

Hos deg selv ja, men ikke hos dn di har sendt meldingen til

Skrevet

takk for svar:)

tenkte kanskje det forsvant om jeg slettet han....hva kommer det opp da hos han?at det er fra meg?vi ikke slette pofilen min pga dette

Anonymous poster hash: ec020...c75
Gjest Frøken Regine
Skrevet

Det forsvinner ikke hos mottager selv om du sletter vedkommende som venn, blokkerer vedkommende eller sletter deg fra Facebook.

Skrevet

Om noe skal slettes fra hans profil så må han slette det selv. Å slette han fra lista, blokkere ham eller slette egen profil hjelper ikke. Det vil ligge der for det... Du kan slette det på din egen profil, men ikle hans :(

Anonymous poster hash: f7068...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...