Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skal ha med langpanne-sjokolade i barnehagen på torsdag ettersom barnet mitt har bursdag og dette er favorittkaka. Men så innså jeg plutselig at det blir vanskelig for meg å bake i morgen, for jeg har så mye program, så jeg lurte på å bake i dag istedet. Men holder den seg like godt et par dager? Og bør jeg isåfall vente med å ta på glasur til dagen før, eller bør det skje samme dagen? Vad tycks? ...alt man skal lure på....! Anonymous poster hash: 1054b...2c4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 jeg hadde ikke bakt den i dag uansett hvor myk den er med kulturmelk/rømme, Langpanner er som regel ikke gode etter to dager så fremt den ikke varmes opp før servering Anonymous poster hash: e7a34...2cc
det er berre mordi Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Toro si? Den held seg ei stund;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Putt den i frysen? Anonymous poster hash: eac15...2dc
Pigalopp:-) Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Lag denne: http://tinteguri.com/2012/10/01/relativ-ondskapsfull-sjokoladekake-deler-oppskrift-fra-girlgeekdinner/ Den er minst like god to dager etter! Og kaken kan også fryses med glasuren på :-) Supergod! Husk dobbel dose med glasur! :-)
Gjest Kira Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg lager en super god (med rømme), og den er nesten bedre etter 1-2 dager. Så noen oppskrifter kan man absolutt lage i god tid før de skal spises.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Toro sin er supergod, og lager seg selv det rekker du i morgen kveld
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Toro, den er også uten melk og gluten hvis jeg ikke husker feil, veldig greit i en barnehage. Anonymous poster hash: 18e1c...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå