Gå til innhold

Jeg betalte visst alt for lite på butikken i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sånn snarest innom med gubben etter jobb. Ungene satt i bilen pga dårlig vær så vi skulle skynde oss. Jeg fant fram litt og han litt. Da vi skulle betale, så husker jeg ikke om jeg hørte hva hun sa, men dro kortet og betalte. Så antakelig såvidt på tallene på terminalen samtidig som jeg hørte "86 kroner", men tallene forsvant jo med en gang koden var godkjent, så jeg regna med det var 186 eller noe, at jeg ikke hadde hørt alt. Fikk ikke kvittering og da jeg begynte å pakke i poser var kassadama gått. Men dette var det vi handla:

1 pk grillpølser

1 pose kjøttsuppe (lettvintmiddag i dag)

6 rundstykker

2 godteposer

2 marsipangriser (til julegaver)

1 luciakjole

1 stor pk eplejus

1 brød

Jeg tenkte at jeg måtte hørt feil og sjekka nettbanken, der er det en reservert transaksjon på i underkant av 86 kr... 

I all verden, men dagens teknologi med strekkoder, maskiner som piper og skjermer som regner sammen så er vel ikke dette mulig??

Jeg er egentlig glad til, for fram til den 12. så står det rimelig dårlig til med økonomien vår.. Blæh. Sikker å at noen kommer til å påstå jeg må gjøre noe med det, men jeg har jo bare handla og betalt for meg?? Vanligvis følger jeg med når de slår inn varer og sånt, men i dag var vi litt stressa siden vi skulle skynde oss.

Anonymous poster hash: f10e5...92b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gjort noe med det der.

Anonymous poster hash: 7b59f...18b

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor må du unnskylde både kjøttsuppen og marsipangrisen?

Skrevet

Hvorfor må du unnskylde både kjøttsuppen og marsipangrisen?

Fordi jeg har hengt her inne i 6 år og vet hva dib-damer kan henge seg opp i.... Hehe... Godteposene var også til julegaver  :fnise:

Skrevet

Det går like mye andre veien også altså;) Har aldri dårlig samvittighet om jeg betaler litt for lite. Stort sett er det feilmerkinger på flere varer i min handlekurv, og da betaler jeg mer enn det står.

Anonymous poster hash: 30005...19e
Skrevet

Det går like mye andre veien også altså ;) Har aldri dårlig samvittighet om jeg betaler litt for lite. Stort sett er det feilmerkinger på flere varer i min handlekurv, og da betaler jeg mer enn det står.

Anonymous poster hash: 30005...19e

Ja, sant, det gjorde jeg sist jeg handla, dvs jeg kjøpte den billigste brødblandingen fordi den skulle koste 15, men så betalte jeg 20 for den... Jeg bare lurer på hva som hadde gått galt, for med kjapp overslagsregning blir det jo godt over 200 for de varene jeg tok med hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...