Gå til innhold

ABC gjør narr av fotballfrue.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo synd på henne!!!! Tenk å være så sykelig opptatt av kroppen sin. Uansett kroppsfasong synes jeg det er trist mennesker føler de må vise seg halvnakne på internett for å få bekreftelse. Får de ikke nok bekreftelse fra sin mann, har de dårlig selvfølelse, eller hva? Mulig jeg er "gammeldags" eller noe ;)

Dette bildet tror ikke jeg kun handlet om å vise at kroppen var ok etter fødsel. Her ser det ut som hun prøver vise seg sexy, ikke akkurat en AMME BH hun har på seg her ;)

Skrevet

Det er jo synd på henne!!!! Tenk å være så sykelig opptatt av kroppen sin. Uansett kroppsfasong synes jeg det er trist mennesker føler de må vise seg halvnakne på internett for å få bekreftelse. Får de ikke nok bekreftelse fra sin mann, har de dårlig selvfølelse, eller hva? Mulig jeg er "gammeldags" eller noe ;)

Dette bildet tror ikke jeg kun handlet om å vise at kroppen var ok etter fødsel. Her ser det ut som hun prøver vise seg sexy, ikke akkurat en AMME BH hun har på seg her ;)

Det ER faktisk en amme-BH:-)

Anonymous poster hash: 164f8...105

Skrevet

Huff da, det var nok ikke sånn hun trodde det ville gå... 

Anonymous poster hash: 01a28...b2c
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om fotballfruen men nå går dette over stokk og stein. Hun dummet seg ut, men folk har da gjort mye verre ting en dette. Håper dette renner ut i sanden veldig snart så hun får litt fred og ro.

Skrevet

Egentlig gir jeg litt faen, vil igrunn bare ha den samme BHn. Noen som vet hvor jeg kan bestille den?

Anonymous poster hash: ed5e2...a38

Gjest Frøken Regine
Skrevet

"The wife of Norwegian soccer star Lars-Kristian Eriksen"

Hehe :D Er vel heller han som er gift med en bloggstjerne ;)

Skrevet

Syns synd på henne jeg også.

Om mannen min hadde kalt sunne og friske (Og sexy!) damer for 20 kilo overvektige så hadde jeg ikke følt meg så veldig sexy selv.

Anonymous poster hash: b8e68...64f
Skrevet

Egentlig gir jeg litt faen, vil igrunn bare ha den samme BHn. Noen som vet hvor jeg kan bestille den?

Anonymous poster hash: ed5e2...a38

Hun har bestilt amme-bh'ene sine herfra, hun linket hit i bloggen sin for en tid tilbake..

http://glammom.no/no/amme-bher/

Anonymous poster hash: 4a886...138

Skrevet

På voten nederst mener 85 % at det ikke er provoserende at hun poster et slikt bilde.

Anonymous poster hash: 0bf13...9ed

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

På voten nederst mener 85 % at det ikke er provoserende at hun poster et slikt bilde.

Anonymous poster hash: 0bf13...9ed

Skulle akkurat til å si det, kommentarene under er jo veldig positive og skjønner ikke hva folk bråker om.

Synes det er litt rart også jeg da, at om en halv- eller helfeit og tydelig usunn mamma legger ut et bilde applauderes det, men om en slank og veltrent mamma gjør det samme er det provoserende?

Dama er slank og veltrent, og driver en kosthold- og fitnessblogg. Utallige mennesker synes de hadde rett til å skrive til henne at hun nok kom til å bli helt "ødelagt" av et svangerskap (hun har selvfølgelig redigert vekk disse kommentarene, men tro meg, de blir skrevet til henne) og når hun da var seg selv bare 3 dager etter fødselen følte hun for å gni det inn og vise seg frem. Jeg må si jeg faktisk skjønner  henne litt...

Men det var nok ikke så veldig gjennomtenkt, i ammetåken og full av hormoner tviler jeg på at hun forutså alt dette levenet etterpå, for jeg tror hun gjorde det bare for å vise at det ikke er umulig å beholde figuren og formen gjennom et svangerskap.

Likevel har hun ikke akkurat tapt på det da, dama har tjent gode penger på stuntet sitt, og nå vet ihvertfall alle hvem fotballfruen er...

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hvor ABC gjør narr av henne?

Anonymous poster hash: 851a6...015

Skrevet

Vel, har dere lest kommentarene til artikkelen? Det er mer forståelse og anerkjennelse for hun i utlandet enn her hjemme.... Her skal man ikke unne noen lykke og suksess. Flaut!!

Anonymous poster hash: a0a96...9a7

Skrevet

Helt på slutten av videoen, det er litt hoderisting og (hånlig)latter på slutten.

Skrevet

De ler en del i slutten av innslaget om du ser filmsnutten...

Skrevet

Enig. Tror noen her bør kanskje lese den på nytt? Det er kritttikerne her som for pepper, ikke hun!

Skrevet

Jeg er helt enig. Ser ikke at dem gjør narr, men at de diskuterer temaet slik det bli gjort her hjemme og. 

Anonymous poster hash: 24e56...bf5

Skrevet

"Dama er slank og veltrent, og driver en kosthold- og fitnessblogg."

Su glemmer det faktum at damen også har fortalt om spiseforstyrrelsen hun har hatt. Hun er ikke akkurat en Kari Jaquesson, men viser tydelig holdninger som ikke kan kalles sunne (Barnet hennes skal leve på lavkarbo, og whatnot).

Så til argumentet om at en kvinne som hadde lagt ut bilde av hengemage, hengepupper og strekkmerker ville bli applaudert: Ja, og har det slått dere hvorfor? Et slikt bilde ville nemlig ikke hatt det samme desperate selvbekreftelsesbehovet ved seg. Det ville ikke føyd seg inn i rekken av skadelig kroppspressbilder. Det ville tvert imot gitt folk et realistisk bilde av hva svangerskapet gjør med de fleste kropper. Og: Det ville krevd atskillig mer mot av vedkommende å legge det ut. Ergo ville det bli applaudert. Slutt med denne tåpelige sammenligningen.   

Anonymous poster hash: bf65e...33c
Skrevet

Enig. Tror noen her bør kanskje lese den på nytt? Det er kritttikerne her som for pepper, ikke hun!

Se filmsnutten, så forstår du bedre (slutten)

Anonymous poster hash: 01a28...b2c

Skrevet

Jeg tror ikke Fotballfrue bryr seg så veldig. Hun tjener penger på PR, og visste nok at dette stuntet ville bringe med seg all slags tanker og meninger. Hun vinner på det, og hun vet det. 

Har forresten ikke lest saken. 

Skrevet

Nå kommer magediskusjonen på Nrk2 også, i Aktuelt klokken 20.15...

Jammen litt av et cirkus hun har startet altså, det må jeg si.

Skrevet

Synes det har sporet helt av! Poenget er vel ikke hva slags kroppsfasong man har? Synes heller det bør være om anstendigheten på bildet, uansett når det er tatt.

Hvor greit er det å legge slike bilder ut for alle når man er over " ung og dum" stadiet? Synes det er klein jeg!

Anonymous poster hash: dfd38...1f3

Skrevet

Skjønner at Norge er et lite og rikt land! At det går an å lage så mye oppstuss for noe så lite!

Anonymous poster hash: fd666...501
Skrevet

"Hvor greit er det å legge slike bilder ut for alle når man er over " ung og dum" stadiet? Synes det er klein jeg!"

Helt enig. 

Anonymous poster hash: bf65e...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...