Gå til innhold

Ekkelt eller romantisk? Ang. forlovelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å fri til gubben ved å legge ringene i bleia til minsteungen vår, så får han seg en overraskelse når jeg ber han bytte?

Er dette romantisk eller bare patetisk?

Anonymous poster hash: 2bad4...b3f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe minsten ikke har kebabmage da.

Anonymous poster hash: 22956...51c

Skrevet

Rent personlig synes jeg det er ekkelt, men kan jo være han ser romantikken i det.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Haha! Sprø ide! Tenk om det er full bleie og han bare hiver dem da? Nei ikke gjør det, skikkelig ekkelt da, minsten har hatt ringen i rumpa liksom..? Haha! :) nei du må finne på noe annet..

Skrevet

Kjipt om ungen får skikkelig møkkbleie da... Skriv heller på bodyen,eller klistre fast en lapp på bodyen eller bleia... "pappaen min,vil du gifte deg med mammaen min?" f.eks.

Anonymous poster hash: 55471...d61

Skrevet

nei, nei, nei. finn på noe annet. legg det inni sokken til minsten i stedet, han burde merke det når han trer sokken på. Eller, i flaska som du setter på kjøkkenbenken og ber han fylle med melk/vann, etc. Ikke putt den i rompa til den lille!!;)

Anonymous poster hash: 2029d...bdc
Skrevet

Å herrefred!! :o HVORDAN har du kommet frem til en slik idé?? Hahahaha :D

Anonymous poster hash: d2e29...094

Gjest Morn du
Skrevet

Skikkelig digg med ringer i rumpa for minsten vil jeg tro ;)

Skrevet

Nei nei nei..

Nei.

Ideen over om å heller skrive noe på body eller noe er bedre.

Anonymous poster hash: ef2a9...1ae

Skrevet

Fest den heller i bodyknappene? :) lykke til! Tøft at jenter frir :)

Skrevet

Hvorfor i all verden skal babyen blandes inn i ett frieri mellom dere. Noe så teit.

Anonymous poster hash: e0a0c...16a
Skrevet

Syntes det var en morsom idé, men det kan jo lett ende opp som litt.. eh.. møkkete, som andre har vært inne på.

Synes jeg ser for meg dere og ungen om noen år: "Ja, du husker ikke dette du, men når mamma skulle fri til pappa, så bæsjet du på ringene våre.." Great :D

Skrevet

Det beste som kan sies om dette er vel at det er kreativt :D

Hadde prøvd å finne på noe annet altså.

Skrevet

Nei. Ubehagelig for barnet. Uromantisk er det også. Festlig ide, men det hører ikke til i en forlovelse!

Anonymous poster hash: b0244...ae7
Skrevet

Hvis du skal "bruke" babyen til å fri, gå på Panduro og kjøp en tekstilpenn og skriv frieriet på bodyen. Så stryker du bodyen der du har skrevet det og da står det der for alltid :) Hadde vel vært artig å ta vare på den etter frieriet, hvis han sier ja da ;) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 479ff...018
Skrevet

Det var ingen spøk og hvordan jeg kom på det vet jeg ikke. Har tenkt på litt ulike måter å gjøre det på, og skal ikke legge ut alle her, men vil i utgangspunktet ha det litt utradisjonelt. Særlig siden vi har vært forlovet før, men denne forlovelsen ble brutt.

Jeg er enig i at det er ekkelt med ringene fulle av bæsj, men jeg måtte jo selvsagt ha passet på så det var rent og pent og at han byttet kort tid etter jeg hadde lagt ringene nedi en ren bleie.

Ser likevel at det er kanskje litt på kanten (derav spørsmålet) så jeg kommer nok til å tenke på noe annet, men jeg har ikke fullstendig utelukket dette.

HI

Anonymous poster hash: 2bad4...b3f
Skrevet

Har det ikke falt dere inn at hun mente ny bleie og ikke den ungen egentlig har på seg ?

Der altså!!

Anonymous poster hash: 7a146...370

Skrevet

Haha hvor mye jeg lo nå. Skikkelig grynte-latter! :P

Lykke til med frieriet, om der er på den ene eller den andre måten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...