Gå til innhold

Fikk julekalender av gubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første lapp sto det "ta oppvasken". Luke nummer 2 var en lapp med "vaske badet". I dag sto det "lage noe ekstra godt til middag".

Fint ikke sant?

Joda, det hadde det om det var noe han skulle gjøre for meg, men NEIDA. Det er aktivitetskalender med ting som JEG skal gjøre. AAAAARG! Akkurat som om jeg ikke gjør mest i huset fra før..... LATSEKK av en gubbe!

Verdens verste julekalender? JA! :sno: :sno: :sno:

Anonymous poster hash: 99995...1b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAN ga DEG en julekalender, ergo så er dette gaver han gir til deg!!!

Sett deg ned og kos deg, siden han ikke gjorde det som stod på lappen de to første dagene vil du i dag få ren oppvask, rent bad og nydelig middag ;-)

Enjoy :-)

Skrevet

Hahahahahahahaha :D
Fortalte dette til mannen og han begynte å le. Han mannen din kan ikke være helt god?
Huff, stakkars deg.

Anonymous poster hash: b3f53...2aa
Skrevet

O'hellige jul! ;)

Nei, den hadde jeg ikke gått med på. Hadde forklart at en jule-/gavekalender er en gave til mottaker. Ergo, du tolker det dit at HAN skal gjøre dette for DEG.

Og så hadde jeg gjort som Madam Mim sier, lent meg tilbake og ventet på oppvarting og nyvasket bad :D

Måtte egentlig le litt. Hadde tenkt å si at han var snill som ordnet kalender til deg, men jaggu meg tok det en uventet vending :P Litt freidig, han gubben din, gitt ;)

Anonymous poster hash: 9cdae...4c0

Skrevet

Jeg trodde det var ting han skulle gjøre, men NEIDA. Det er aktivitetskalender må vite og da skal jeg gjøre aktiviteten som står på lappen. "God jul, kjære"!

ARRRG!

Er jeg slem om jeg kjøper ham en dildo i julegave? :D

HI

Skrevet

Jeg trodde det var ting han skulle gjøre, men NEIDA. Det er aktivitetskalender må vite og da skal jeg gjøre aktiviteten som står på lappen. "God jul, kjære"!

ARRRG!

Er jeg slem om jeg kjøper ham en dildo i julegave? :D

HI

Nei, det er bare rett og rimelig! 

Skrevet

Hahaha

Sorry altså, men jeg syntes det var kjempe morsomt... :)

Kjør på med dildo i julegave ja!

Hehehe

Anonymous poster hash: fe06e...8c4

Skrevet

Du får kjøpe støvsuger og mopp i julegave til mannen.

Skrevet

Hadde tatt igjen med samme mynt og vært like "snill og kreativ" som gubben og lagd en tilsvarende kalender :D i en av lukene hadde det garantert stått : "bestill spa og masasjedag til kona ". Kanskje han hadde tatt hintet da ;)

Skrevet

Hahaha.. Morsomt! Men huff, håper ikke seriøst han forventer at du skal gjøre det? Blir som dronningen befaler på julekalenderen akkurat nå det. Si du ikke vil leke med han :P

Skrevet

Dildokongen here I come :D Dildokongen er det beste navnet i verden og gubben fortjener virkelig en julegave fra det beste i verden. HO HO HO HO !!

http://www.dildokongen.no/products/rocks-off-bullet-bunny-rabbit-vibrator

Hilsen Frøken Anti Hjul

ps. "ekstra god middag i dag" ble pizza fra Peppes til MEG og ungene. En appelsin og vann da han kom hjem fra jobb

Skrevet

Haha, fortalte det til samboer og han synes det var genialt påfunn, men da som en spøk og så komme med den ekte kalenderen etterpå!

Han kunne imidlertid fortelle om en annen dame som denne julen vil få kondomer hver eneste dag i forskjellige varianter.... Vet ikke helt om det er såå mye bedre :-D

Gjest Julia1984
Skrevet

Mannen din har humor, men du - not so much!!

Har du ikke litt humoristisk sans?

Skrevet

Mannen din har humor, men du - not so much!!

Har du ikke litt humoristisk sans?

Tja, vet ikke helt hvem som er humorløs, men akkurat nå holder jeg en knapp på deg

Skrevet

Lag en likens da vel! Med oppgaver du ikke liker:) Eks vaske do, tørke støv etc etc

Anonymous poster hash: a2407...504
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Lag kalender til ham med 24 luker, når han åpner dem så inneholder hver av dem en lapp der det står "NO SEX". Så får du se hvor mye han liker "gavekalenderen" sin :D

Skrevet

Lag kalender til ham med 24 luker, når han åpner dem så inneholder hver av dem en lapp der det står "NO SEX". Så får du se hvor mye han liker "gavekalenderen" sin :D

HOHO :D

Vurderte å lage en kalender der det i hver luke står "dagens aktivitet finner du i din kones julekalender".

Han er så utrolig fjott og fortjener en liten smekk!

Skrevet

Hehe.. Problemet her er jo at hun straffer seg selv i prosessen. For blir det ikke sex på ham så blir det jo ikke noe på henne heller :P

Så det er jo ikke det smarteste trikset i boka ;)

Anonymous poster hash: 9cdae...4c0

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hun kan da hjelpe seg selv de dagene? Jeg hadde ikke giddet å ha sex med en mann som mener at å gjøre ekstra husarbeid er en gave til MEG. Tenner ikke på slike, så kan ikke skjønne hvordan sånt straffer HI i tillegg til mannen hennes.

Skrevet

Enig med de andre, lag en kalender til han med gaver som gagner deg :-)

Skrevet

Jeg hadde bare ledd av en slik kalender og foreslått at vi kunne åpne annenhver dag!

Syns dette var morsomt og litt søtt at han har tatt seg tid til det! Her hjelper mannen til i huset så mulig derfor jeg hadde sett humoren i det og ikke tatt det så seriøst!

Anonymous poster hash: 2e15f...f1f

Skrevet

Jammen, så greit! Da hadde jeg tatt gubben på ordet, og den dagen det sto "ta oppvasken" så hadde jeg tatt oppvasken, og så satt meg ned med strikketøy og TV, og regnet med at han tok resten av det som skulle gjøres. 

Skrevet

Jeg hadde bare ledd av en slik kalender og foreslått at vi kunne åpne annenhver dag!

Syns dette var morsomt og litt søtt at han har tatt seg tid til det! Her hjelper mannen til i huset så mulig derfor jeg hadde sett humoren i det og ikke tatt det så seriøst!

Anonymous poster hash: 2e15f...f1f

Hadde vært langt mee "morsomt og søtt" om han faktisk tok seg tid til å bidra i huset, men klart at mannen skal få applaus for å skrive ned opgaver på papir.

Men i dag har gubben fått julekalender fra sin mamma ( HO HO HO !) og jeg GLEDER meg til han åpner den :D

*hevnen er søt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...