Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Noen som har falske øyenvipper`? Negler? Eller "lager" øyenbryna hos hudpleier med farge osv? Hva er prisen på slikt? føler for å få falske vipper da jeg ikke EIER verken vipper eller lengde - og hadde vært deilig å slippe sminke seg hele tiden... Lurer på det samme med øyenbryn og hvor ofte man evt må ta "påfyll" .... Har så lyst til å bli litt "ny" og er så kjedelig å bruke 2000 hos frisøren annahver mnd bare for å ta en ettervekst og det synes ikke jeg har gjort noe engang omtrent vurderer å bli brunette, men da blir jo etterveksten for lys igjen.... Anonymous poster hash: 1bcfd...b83
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Øyenvipper og tidvis bryn (men det siste kan jeg strengt tatt gjøre selv). Neglene mine fikser jeg også selv, men det koster som regel rundt 400-600 kroner for å støpe negler, og påfyll hvert 3.-4. uke. Første gang du setter på vipper, koster det rundt 1500-2000 kroner. Påfyll mellom 600-800, som regel (kan sikkert få rimeligere). Påfyll bør gjøres hver 3.-4. uke. Bryn varierer nok veldig, men et sted mellom 150-800.
Snuppa09 Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg setter på vipper hver 3. Uke. Koster 600,- første gang og 500,- for påfyll.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Bryn med permanent makeup varer i ca 3år. Koster 4800,- og påfyll 1800,- tror jeg Da har du perfekte bryn til enhver tid! Anonymous poster hash: ff323...937
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Permanent makeup?? Wææ! Men hørtes jo kjekt ut ! Er d slags tatovering? Og hvor gjør de dette? Håper de tegner først så man kan se ;p hva gjør man med hårene da-beholder vel bare dem?!? *grønn Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 http://www.solhegge.com/ Hårene beholder du Det ser veldig naturlig og fint ut Anonymous poster hash: ff323...937
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tok permanente bryn (en slags tatovering), ser veldig fine og naturlig ut, og du får bestemme fasong og tykkelse selv. jeg betalte 2200,- og fikk da to fyllinger med. nå er det to år siden, så jeg burde ta en fylling snart, de begynner å bli litt lyse... Jeg har ikke øyebryn så derfor har jeg gjort det. De tegner på deg ja, så tatoveres det først når du er fornøyd med resultatet:)jeg har ikke øyevipper heller (sykdom.) og da mener jeg INGEN. så jeg kan ikke sette på punktvipper fordi det ikke er noe å sette de på, så jeg bruker kjøpevipper, som jeg bare limer på for at det skal se ut som jeg har. det blir dyrt nok i lengden det også. skulle ønske jeg hadde noe å sette vipper på! Anonymous poster hash: b032e...5b6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Hva med meg, som har kraftige svarte øyenbrynene, med tykke hår som vokser veldig fort og spredt? Er det noe som kan gjøre permanent for meg? Drit lei av napping... Anonymous poster hash: 70232...8ba
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Tatoverte øyenbryn ser slett ikke så "naturlig og fint" ut som dere skal ha det til. Samtlige jeg vet om med tatoverte bryn lyser tatovert lang vei, og det ser alt annet enn naturlig ut. Anonymous poster hash: 041c3...a2c
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Da har du ikke sett mine, de ser helt naturlige ut. Når de tegner stå for strå o tillegg til egne bryn blir det bra. Kan helt klart anbefale solvår hegge. Se sols.blogg.no og husk nytattooerte bryn ser skrikende ut men overskuddsfarge skal av og hud gror sammen over. Da blir det naturlig og fint.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 ok men er permanent makeup og tatovering det samme? ser for meg at med tatovering så må egne hår liksom shaves bort? Har sett noen med UNATURLIGE bryn men også mange med fine bryn som jeg synes ser litt for "Pene ut" til å være ens egne liksom Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 http://www.solhegge.com/ Hårene beholder du Det ser veldig naturlig og fint ut Anonymous poster hash: ff323...937 Oi så fint !! så bilder ser slettes ikke verst ut Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Har vippeextensions og elsker det Fyller på hver 4-5 uke for 400, det er det absolutt verdt. Føler meg rimelig fresh til en hver tid, selv nå i ammetåka der jeg ikke har alt for mye tid foran speilet hver morgen. Anonymous poster hash: 07949...3b0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 det hørte ikke så dyrt ut, hvilken by går du i anonym#13? =) Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 ok men er permanent makeup og tatovering det samme? ser for meg at med tatovering så må egne hår liksom shaves bort? Har sett noen med UNATURLIGE bryn men også mange med fine bryn som jeg synes ser litt for "Pene ut" til å være ens egne liksom Anonymous poster hash: 34bd2...dc6 Du må barbere bort eget hår når du tatoveres, men de vokser ut igjen. Ser ikke så ekte ut, men sikkert bedre enn uten. https://www.google.no/search?q=tatovere+%C3%B8yenbryn&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LB2eUsK4G-qDyAPSh4GYCw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1517&bih=713&dpr=0.9 Anonymous poster hash: 84183...de6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 uten sminke så "synes ikke" mine omtrent.. samme gjelder vipper ... sukk ! skulle SÅ ønske jeg var naturlig mørk med markerte farger i ansiktet Heldige dere som har det ! Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Nei, du må ikke barbere bort egne hår for å få tatovere bryn/permanent makeup. Tok det selv forrigeuke hos Sol Pmu, og jeg har da hårene mine i behold fortsatt. At man må barbere bort er bare tull. Mine ser helt naturlige ut. Jeg fortalte ikke til noen venninner eller søstre at jeg har gjort det, og ingen av de har sett at det er tatovert. Det ser kun ut som perfekt symmetrisk sminke. Anbefales i høyeste grad. Du får bryn som er helt symmetriske og som passer akkurat ditt ansikt. Anonymous poster hash: ff323...937
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 vurderer det nå altså hva betalte du for dine...? Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Jeg betalte 4800,-. Da er to refill inkl i prisen. Refill taes 4-6 uker etter første behandling, også ca 4 uker etter der igjen. Etter 2. refill skal de være perfekte. Vil anbefale sol pmu. De er desidert best i landet på permanent makeup, og du får kvalitet! Det er tross alt i ansiktet ditt, så vil anbefale å ta det et sted de er skikkelig flinke. Hvis du er på instagram kan du følge Sol PMU - der ligger der tonnevis av før/etter-bilder Anonymous poster hash: ff323...937
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Og foresten, pmu og tatovering er ikke helt det samme. Tatoveringer sitter for alltid, mens ved pmu kjører de blekket bare i overhuden slik at det gradvis forsvinner når huden fornyer seg. Anonymous poster hash: ff323...937
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 will do ! tusen takk for tips =) Anonymous poster hash: 34bd2...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå