Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Og gikk det bra gangen etter? Fire uker siden min og jeg er litt motløs. Og redd for å oppleve dette igjen. Virker så uendelig langt frem til jeg kan få begrave nesen min mot en deilig baby sin hals og jeg vil så gjerne oppleve det. NÅ!! Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er i samme båt som deg Fikk mens tilbake etter 33 dager og akuratt ferdig med den. Så nå prøver vi igjen og håper på positiv test om ikke så lenge :-) Vil bli gravid NÅ !!! Grusom den ventetiden Anonymous poster hash: eae5e...90c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er i samme båt som deg Fikk mens tilbake etter 33 dager og akuratt ferdig med den. Så nå prøver vi igjen og håper på positiv test om ikke så lenge :-) Vil bli gravid NÅ !!! Grusom den ventetiden Anonymous poster hash: eae5e...90c Ja. Det er en så vanvittig lengsel. Jeg føler ikke noe stress med å bli gravid. (Blir lett gravid) men det føles så tungt å gå gjennom de første 12 uker igjen. Har fått fin oppfølging etter MA og er nå i systemet for oppfølging. Føler meg litt tryggere på at det skal gå bra nå men kjenner jeg er litt redd. Ønsker deg masse lykke til. Kanskje vi får barn på likt. ;-) Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Helt enig, må starte helt på nytt Jeg blir og fort gravid, første forsøk begge gangene, men har ikke opplevd MA før så vet ikke om kroppen er lik som før at jeg blir lett gravid igjen, men håper Lykke til hos deg også, krysser fingrer og tær for en postiv test i løpet av Dette året ;-) Anonymous poster hash: eae5e...90c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Ble gravid etter 2,5 mnd og resultatet ligger og sover ved siden av meg. Lykke til! Anonymous poster hash: 19f77...d0c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Var gravid igjen innen neste gang jeg skulle hatt mens. Gikk bra den gangen + at jeg ble gravid på pilla på 1årsdagen til nr 1, så her sitter jeg med 2 friske barn (yngste 3,5 uke gammel). Anonymous poster hash: 0cd80...dba
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Godt å høre. Håper jeg er mamma om ett år. :-D Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Fikk tilbake mensen etter 5 uker og ble gravid igjen 1,5 mnd etter mensen kom tilbake. Er halvveis nå og alt ser bra ut Anonymous poster hash: 47e87...f7d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Kjenner jeg blir litt mer optimist av fine historier. Litt nede nå. Takk. :-) Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Etter en mens, er nå i uke 20))) lykke til Anonymous poster hash: 810a5...6fa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Min kropp ville ha det til at vi skulle "fullføre" svangerskapet før den ville lage en ny spire. Den ble til en herlig jente som nå er 5 år. Anonymous poster hash: c20f3...6fc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Jeg fikk igjen mensen etter ca 4 uker. Dessverre var systemet helt fucked up etter at jeg måtte ta cytotec, så det fantes ikke noe regelmessighet og alt var kaos i måneder. Jeg blir utrolig lett gravid (første forsøk med de andre barna), så det var utrolig frustrerende at månedene gikk uten at jeg ble/kunne bli gravid. Etter tre måneder begynte jeg å kjenne igjen kroppen min, og heldigvis da klaffet det med en gang. Dessverre mistet jeg igjen (denne gangen spontant og allerede i 5-6 uke). Fryktelig tungt. Trøsten var at jeg denne gangen ble gravid igjen umiddelbart etter sa, uten mens mellom en gang. Resultatet er straks klar for å se dagens lys. Det har vært et tøft svangerskap med mye redsel og bekymring, men etterhvert har det gått bedre og bedre. Lykke lykke til! Anonymous poster hash: aad6c...520
lillesmula Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 En mnd etter min MA satt jeg med positiv test i handa, rakk ikke å få mensen engang. Er nå 20 uker, og alt ser fint ut Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Jeg fikk igjen mensen etter ca 4 uker. Dessverre var systemet helt fucked up etter at jeg måtte ta cytotec, så det fantes ikke noe regelmessighet og alt var kaos i måneder. Jeg blir utrolig lett gravid (første forsøk med de andre barna), så det var utrolig frustrerende at månedene gikk uten at jeg ble/kunne bli gravid. Etter tre måneder begynte jeg å kjenne igjen kroppen min, og heldigvis da klaffet det med en gang. Dessverre mistet jeg igjen (denne gangen spontant og allerede i 5-6 uke). Fryktelig tungt. Trøsten var at jeg denne gangen ble gravid igjen umiddelbart etter sa, uten mens mellom en gang. Resultatet er straks klar for å se dagens lys. Det har vært et tøft svangerskap med mye redsel og bekymring, men etterhvert har det gått bedre og bedre. Lykke lykke til! Anonymous poster hash: aad6c...520 Huff. Jeg fikk også cytotec. Jeg lå på sykehuset når jeg fikk den for jeg var ganske langt på vei så de ville overvåke meg. Håper ikke det virker slik på meg da. Jeg skal til undersøkelse der igjen snart og få svar på prøver for å finne ut hvorfor lille spire døde. Regner med å få hjelp til å gjennomføre neste svangerskap. Godt å høre at det ordnet seg for deg. Kjenner jeg er misunnelig på venninner som bare blir gravid og vips 9 måneder etterpå en liten baby. Nå er vi veldig åpne alle fire i gjengen så vi har snakket mye om følelser rundt dette og jeg har nå er diger heiagjeng som støtter og oppmuntrer. Ingen av dem har hatt de opplevelsene jeg har, derfor er dette forumet så fint. Takk for at dere deler. :-) Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Det var ikke meningen å skremme eller ta motet fra deg. Jeg bare husker selv at jeg leste om så utrolig mange hvor alt klaffet med en gang. Og hvor utrolig mye lettere det var å bli gravid etter en ma. Når jeg da opplevde at syklusen var helt ødelagt, så ble jeg veldig motløs og frustrert. Så jeg ville bare si at det kan være litt plunder i starten, og likevel klaffe etter noen måneder. Godt at du har god støtte, det er gull verdt! Anonymous poster hash: aad6c...520
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Det var ikke meningen å skremme eller ta motet fra deg. Jeg bare husker selv at jeg leste om så utrolig mange hvor alt klaffet med en gang. Og hvor utrolig mye lettere det var å bli gravid etter en ma. Når jeg da opplevde at syklusen var helt ødelagt, så ble jeg veldig motløs og frustrert. Så jeg ville bare si at det kan være litt plunder i starten, og likevel klaffe etter noen måneder. Godt at du har god støtte, det er gull verdt! Anonymous poster hash: aad6c...520 Nei da, jeg tok det ikke slik. :-) Greit å få høre om alle erfaringer synes jeg. Og det gikk jo fint med deg til slutt. Kjenner jeg er skikkelig utålmodig etter å prøve igjen men jeg må avvente kontroll hos sykehuset så jeg kan starte med eventuell behandling samtidig. :-) Anonymous poster hash: b271e...c46
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Jeg var ikke klar for å prøve igjen før det hadde gått noen mnd, men da gikk det på andre forsøk. Nærmer meg fødsel nå, så dette ser ut til å gå bra! Anonymous poster hash: e1923...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå