Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Bruker Pearly, og hadde sex på siste dagen med grønt lys dag nr 5 i syklusen. Pleier å ha 26-27 dagers sykluser, og nå er jeg på dag 19. I dag var jeg på do, og i den forbindelse merket jeg at det kom endel blod. Er litt uggen i magen også. Skjønner ingenting. Pleier innimellom å få litt småblødninger ca 4-5 dager før mens, men nå var det MASSE! Eggløsningen var i følge min Pearly ferdig på dag 13. Noen som har noen aning om hva det kan være? Har tatt celleprøve og full vaginalundersøkelse for ca 1 år siden så det burde også være ok. Ikke byttet partner etter dette heller... Anonymous poster hash: 041ff...796
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Bruker Pearly, og hadde sex på siste dagen med grønt lys dag nr 5 i syklusen. Pleier å ha 26-27 dagers sykluser, og nå er jeg på dag 19. I dag var jeg på do, og i den forbindelse merket jeg at det kom endel blod. Er litt uggen i magen også. Skjønner ingenting. Pleier innimellom å få litt småblødninger ca 4-5 dager før mens, men nå var det MASSE! Eggløsningen var i følge min Pearly ferdig på dag 13. Noen som har noen aning om hva det kan være? Har tatt celleprøve og full vaginalundersøkelse for ca 1 år siden så det burde også være ok. Ikke byttet partner etter dette heller... Anonymous poster hash: 041ff...796 Feste blødning. De skal jo ikke være STORE. Men det var det første som falt meg inn. Anonymous poster hash: 4c91c...843
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Det kom liksom mer når jeg trykket.... (huff sorry detaljer) Men er det ikke merkelig i såfall at jeg kan ha blitt gravid i det hele tatt... Si kanskje jeg hadde el på dag 11-12 også ferdig på dag 13. Og sist sex på dag 5... Veldig lenge for spermen å holde seg i live da? HI Anonymous poster hash: 041ff...796
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Mystisk JA. Har partner supersperm kanskje. Kroppen er rar, noen ganger gjør den underlige ting uten å si i fra. :-) Anonymous poster hash: 4c91c...843
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Shit... Det er utrolig spesielt. Men ja, trodde også at det kun skulle være littegrann om det var festeblødning. Da er det bare å vente og se... Anonymous poster hash: 041ff...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå