Gå til innhold

Hvilke produkter vet du andre bruker, som du aldri ville brukt selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, er er ihvertfall noen av mine:

Microbølgeovn

Pels selvfølgelig

Prior etc

Det meste av ferdigmat og halvfabrikata

Tran

Snus/røyk

....men de cottonball/lightsa var fine da :) Kunne jeg gjerne hatt :)

Men jeg undres minst like mye over hva folk ikke bruker:

Sminke

Parfyme

Nye/freshe klær

Høye hæler

...etc.

Kall meg gjerne ei overfladisk jåle, men jeg liker å se velstelt ut og setter pris på det hos andre også :)

Hvorfor prior? Hva har ikke jeg fått med meg? :o

Anonymous poster hash: 01eec...289

Det tar bare et kjapt googlesøk så finner du sikkert masse info om dette. Går på dyrevelferd og hva de putter i dyra (som ender opp i oss). Jeg kjøper økologisk hvis det er tilgjengelig, og kun fra gårder jeg vet tar dyrevelferd på alvor.

God kommentar i Aftenposten ang dette: http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Sannheten-om-maten-7337355.html#.UqDdZUm5qB0.facebook

Er ikke du veggis??

Anonymous poster hash: d16d6...02c

Oi, den kom kjapt ja :D 

Jo, beklager jeg må presisere; de to gangene i året jeg kjøper kjøtt (ikke spiser) gjør jeg altså mitt beste for å vite hvor kjøttet kommer fra, at dyret har hatt et liv uten smerter og lidelser, og ikke har blitt pumpet full av antibiotika og hormoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølser

Kjøttdeig og medisterfarse

nivea produkter (og annet fra rema, kiwi etc)

parfymerte hudpleieprodukter

Hjemmehårfarge

pels

first price dopapir

mais

narkotika

dadler

hjemmebleking for tennene

nøkkelost

prim

STORE stykker kjøtt (feks en halv gris etc)

Piercing

tatoveringer

Scampi

fleskesvor (så en gang en bit med hår på, spyr av tanken på det synet -selvom jeg aldri har spist det selv)

ting jeg vet er dyretestet

Anonymous poster hash: 7e36e...70e

Ble skikkelig lei meg nå, var inne å sjekket og fant ut at nivea plutselig har snudd og begynt å teste på dyr :( alltid brukt det pga det var trygge produkter :( 

Men så at man kan bruke rengjøringsproduktene til rema 1000. de er visst trygge.

Anonymous poster hash: 01eec...289

Skrevet

Det meste er nevn allerede, men jeg henger meg på lell:)

Billig og importert kjøtt , såkalte "kjøttrike"pølser med hele 57% kjøtt, og røyksmaksprøyta..jummy…har helt gitt opp å kjøpe pølser på butikken.. Kylling og egg som ikke er øko.

Pelskåper og denslags.

Også disse trendgreiene som ugler overalt og klissete ordtak på veggene.

Det er helt hårreisende hvordan industrihøns lever :(((( Veldig stor forskjell på egg. Det beste er å kjøpe fra en gård eller ha egne høner :) Hvis du knekker et "hjemmelaget" egg i en bolle sammen med et kjøpe-egg, ser du virkelig forskjell!

Ja, det er ganske kvalmt, jeg så et program om hvordan slaktekylling ble holdt, og hvordan de ble tatt livet av..Det var slutt på ferdigstekt kylling på meny etter det for å si det sånn! Vi har egne høner, så her har vi deilig egg hver dag, men her jeg bor finnes det ikke økologisk kylling å få tak i. Så jeg har ikke spist kylling på to år.. Savner det litt, men klarer ikke få meg til å spise de greiene fra prior. Kyllingen man kjøper i butikken har levd i 35 dager, og er 3 ganger så stor som hanen på 8 mnd vi måtte ta forrige mnd…Herlig..

Skrevet

Campingvogn

Uggs

Julelysestake (sånn "trekant" folk har stående i vinduet nå i jula, utrolig stygt!)

Store bokstaver à la LOVE/HOME som er så poppis å pynte med

Foie gras

Barnelue som koster 1400,-

Alt av Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, lacoste

Interiørsaker i stilen shabby chick

Falske negler

Kosttilskudd i helsebutikk med uvisst innhold

Time/behandling hos naprapat/homeopat/aromaterapeut osv i samme gaten

Bilde laget av marianne aulie

Audi/mercedes/bmw

Juggel

Leopardmønstrede klær

Osv osv osv

Anonymous poster hash: 36db4...770

Skrevet

Herregud så mange sære og hysteriske mennesker :D må være slitsomt å leve for enkelte ;)

Anonymous poster hash: 05d06...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...