Light of my life Skrevet 5. desember 2013 #101 Skrevet 5. desember 2013 Hmmm, er er ihvertfall noen av mine: Microbølgeovn Pels selvfølgelig Prior etc Det meste av ferdigmat og halvfabrikata Tran Snus/røyk ....men de cottonball/lightsa var fine da Kunne jeg gjerne hatt Men jeg undres minst like mye over hva folk ikke bruker: Sminke Parfyme Nye/freshe klær Høye hæler ...etc. Kall meg gjerne ei overfladisk jåle, men jeg liker å se velstelt ut og setter pris på det hos andre også Hvorfor prior? Hva har ikke jeg fått med meg? Anonymous poster hash: 01eec...289 Det tar bare et kjapt googlesøk så finner du sikkert masse info om dette. Går på dyrevelferd og hva de putter i dyra (som ender opp i oss). Jeg kjøper økologisk hvis det er tilgjengelig, og kun fra gårder jeg vet tar dyrevelferd på alvor. God kommentar i Aftenposten ang dette: http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Sannheten-om-maten-7337355.html#.UqDdZUm5qB0.facebook Er ikke du veggis?? Anonymous poster hash: d16d6...02c Oi, den kom kjapt ja Jo, beklager jeg må presisere; de to gangene i året jeg kjøper kjøtt (ikke spiser) gjør jeg altså mitt beste for å vite hvor kjøttet kommer fra, at dyret har hatt et liv uten smerter og lidelser, og ikke har blitt pumpet full av antibiotika og hormoner.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #102 Skrevet 5. desember 2013 Pølser Kjøttdeig og medisterfarse nivea produkter (og annet fra rema, kiwi etc) parfymerte hudpleieprodukter Hjemmehårfarge pels first price dopapir mais narkotika dadler hjemmebleking for tennene nøkkelost prim STORE stykker kjøtt (feks en halv gris etc) Piercing tatoveringer Scampi fleskesvor (så en gang en bit med hår på, spyr av tanken på det synet -selvom jeg aldri har spist det selv) ting jeg vet er dyretestet Anonymous poster hash: 7e36e...70e Ble skikkelig lei meg nå, var inne å sjekket og fant ut at nivea plutselig har snudd og begynt å teste på dyr alltid brukt det pga det var trygge produkter Men så at man kan bruke rengjøringsproduktene til rema 1000. de er visst trygge. Anonymous poster hash: 01eec...289
wilmus Skrevet 5. desember 2013 #103 Skrevet 5. desember 2013 Det meste er nevn allerede, men jeg henger meg på lell:) Billig og importert kjøtt , såkalte "kjøttrike"pølser med hele 57% kjøtt, og røyksmaksprøyta..jummy…har helt gitt opp å kjøpe pølser på butikken.. Kylling og egg som ikke er øko. Pelskåper og denslags. Også disse trendgreiene som ugler overalt og klissete ordtak på veggene. Det er helt hårreisende hvordan industrihøns lever ((( Veldig stor forskjell på egg. Det beste er å kjøpe fra en gård eller ha egne høner Hvis du knekker et "hjemmelaget" egg i en bolle sammen med et kjøpe-egg, ser du virkelig forskjell! Ja, det er ganske kvalmt, jeg så et program om hvordan slaktekylling ble holdt, og hvordan de ble tatt livet av..Det var slutt på ferdigstekt kylling på meny etter det for å si det sånn! Vi har egne høner, så her har vi deilig egg hver dag, men her jeg bor finnes det ikke økologisk kylling å få tak i. Så jeg har ikke spist kylling på to år.. Savner det litt, men klarer ikke få meg til å spise de greiene fra prior. Kyllingen man kjøper i butikken har levd i 35 dager, og er 3 ganger så stor som hanen på 8 mnd vi måtte ta forrige mnd…Herlig..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #104 Skrevet 6. desember 2013 Campingvogn Uggs Julelysestake (sånn "trekant" folk har stående i vinduet nå i jula, utrolig stygt!) Store bokstaver à la LOVE/HOME som er så poppis å pynte med Foie gras Barnelue som koster 1400,- Alt av Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, lacoste Interiørsaker i stilen shabby chick Falske negler Kosttilskudd i helsebutikk med uvisst innhold Time/behandling hos naprapat/homeopat/aromaterapeut osv i samme gaten Bilde laget av marianne aulie Audi/mercedes/bmw Juggel Leopardmønstrede klær Osv osv osv Anonymous poster hash: 36db4...770
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #105 Skrevet 6. desember 2013 Herregud så mange sære og hysteriske mennesker må være slitsomt å leve for enkelte Anonymous poster hash: 05d06...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå