Elina Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 80% av kvinnene har celulitter, så hvorfor henge seg opp, det er noe alle har i større eller mindre grad, det er helt normalt. Man kan ikke gå gjennom livet og se ut som en stram 17 åring, "forfall" hører livet til og at vi får celulitter er da ikke det verste... Anonymous poster hash: b42cd...f5d Forfall hører kun livet til om man ikke bruker kroppen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Nå skal det sies at jeg får NULL strekkmerker da. Kanskje det ikke er mulig å få to onder. Drit i celulittene dine. Mange har det. ;-) Anonymous poster hash: 7cb19...b48 Å joda det går fint. Jeg har begge deler! I fleng. Jeg HATER lårene mine, mannen elsker dem og sier at cellulittene er langt mindre synlig enn jeg tror, men jeg tror ikke på ham Anonymous poster hash: aec3f...ff0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #28 Skrevet 3. desember 2013 Mannen vet ikke at jeg har det. Jeg lurer han ved belysning og riktige klær. Sikkert litt trist, men... Han selv bryr seg ikke om slike ting i det hele tatt (Legger ikke engang merke til det på andre) så det er bare dårlig selvtilitt fra min side. Ps: Dita von Teese har cellulitter, og hun er da smashing! Anonymous poster hash: 8af2d...14c
Elina Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 jeg er tynn oghar også masse. men det siste året har jeg trent myyye, løpt noen mil i uken og styrketrening, og det er nesten borte. jeg hadde ikke trodd det var mulig, jeg har hatt det i over 20 år Anonymous poster hash: 46c46...af8 Heldige deg Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Ikke så heldig, men mye hardt arbeid. Hvis jeg har klær hvor det syns gjennom bruker jeg lange truser (til knærne), eller tynn strømpebukse Anonymous poster hash: 46c46...af8 Så flink du har vært. Jeg vil også tipse deg om å kutte ut animalske produkter, iallefall ost. Og spis lite fett. Altså at kun rundt 10% av kaloriene kommer fra fett. Sammens med lymfemassasje som disse har: http://www.studiofigura-norge.no/ Så tar du nok resten Også dermaroller har fin effekt. 1,5mm rulle...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 Tror ikke jeg har noen jeg egentlig. Er det hormonelt slik som med strekkmerker el er det fett og kroppens avfallstoffer? Anonymous poster hash: 83ed4...4cc
Narelle Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 80% av kvinnene har celulitter, så hvorfor henge seg opp, det er noe alle har i større eller mindre grad, det er helt normalt. Man kan ikke gå gjennom livet og se ut som en stram 17 åring, "forfall" hører livet til og at vi får celulitter er da ikke det verste... Anonymous poster hash: b42cd...f5d Forfall hører kun livet til om man ikke bruker kroppen. Slike svar høres relativt umodne og naive ut.
Elina Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 80% av kvinnene har celulitter, så hvorfor henge seg opp, det er noe alle har i større eller mindre grad, det er helt normalt. Man kan ikke gå gjennom livet og se ut som en stram 17 åring, "forfall" hører livet til og at vi får celulitter er da ikke det verste... Anonymous poster hash: b42cd...f5d Forfall hører kun livet til om man ikke bruker kroppen. Slike svar høres relativt umodne og naive ut. Jeg har selv blitt kvitt celulitter. Så det er noe de fleste kan, ikke noe spesielt med meg akkurat.
MonaLise Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Jer har blitt anbefalt denne typen av anti cellulitte lymfemassasje behandlig på denne studio av min akupunktør. Blev positivt overrasket over effekten. Gikk ned i vekt noen ekstra kilo og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå