Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Dere med det, hvilken type truser bruker dere og hva synes mannen deres om cellulitter? Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Ser ut som et månelandskap fra ankelen og opp føler jeg. Mannen sier det er FEIL. Gud velsigne han. Han synes jeg er perfekt sier han. Arme sjel. ;-) Jeg bruker litt stramme hipsters. Kari Traa etc. Har INGEN komplekser for de da. Er ikke spesielt tykk men dårlige gener etc etc... Anonymous poster hash: 7cb19...b48
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker string, truser og hipsters. Jeg er normalvektig. Men dårlige gener her også. Bryr meg ikke noe om de. Anonymous poster hash: 13c00...c31
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Nå skal det sies at jeg får NULL strekkmerker da. Kanskje det ikke er mulig å få to onder. Drit i celulittene dine. Mange har det. ;-) Anonymous poster hash: 7cb19...b48
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Nå skal det sies at jeg får NULL strekkmerker da. Kanskje det ikke er mulig å få to onder. Drit i celulittene dine. Mange har det. ;-) Anonymous poster hash: 7cb19...b48 Jeg får heller ikke strekkmerker.. Eller jeg har noen helt lyse fra tenårene. Men fikk ingen under graviditeten. Anonymous poster hash: 13c00...c31
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Nå skal det sies at jeg får NULL strekkmerker da. Kanskje det ikke er mulig å få to onder. Drit i celulittene dine. Mange har det. ;-) Anonymous poster hash: 7cb19...b48 Jeg får heller ikke strekkmerker.. Eller jeg har noen helt lyse fra tenårene. Men fikk ingen under graviditeten. Anonymous poster hash: 13c00...c31 Der ser du. ;-) litt fartsstriper og humper må man regne med etter et langt liv. :-D Anonymous poster hash: 7cb19...b48
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke spurt mannen om hva han synes for han kommer jo ikke til å si det er stygt. Så om han kommer til å være ærlig vet jeg jo ikke. Heldig dere er som ikke bryr dere HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Nå skal det sies at jeg får NULL strekkmerker da. Kanskje det ikke er mulig å få to onder. Drit i celulittene dine. Mange har det. ;-) Anonymous poster hash: 7cb19...b48 Jeg har strekkmerker, fikk det under første graviditet. Det blir sagt at blir man gravid tidlig får man strekkmerker raskere. Jeg var 16. De to andre graviditetene fikk jeg ingen. Min mor har heller ikke ett eneste merke. Men de er lyse og jeg driter egentlig i dem. Men cellulittene plager meg. HI Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Elina Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du vil redusere dem så vil jeg anbefale mini trampoline kombinert med litt styrke. Hold deg unna dyre produkter og spis kost lavt på fett. Samtidig må jeg ta fram dermaroller, det funker også fint om du kombinerer det med tingene over. Celulitter behøver man ikke ha selv om moren din har det. Det handler mer om livstil og at man gjør de rette tingene for å holde dem borte
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 jeg bruker ikke noen spesielle truser, alt mulig egentlig.. Samboeren min bryr seg ikke om cellulittene, og påstår at han ikke aner hva jeg snakker om når jeg klager over dem haha. Men tror faktisk han helt ærlig ikke bryr seg. Cellulitter trenger ikke ha noe med kosthold, livvstil osv å gjøre, det blir så teit å si. Jeg vet ikke hvorfor jeg har det, mamma har det IKKE. Men søsteren min har det også, selv om hun har en helt annen kroppstype enn meg, og er veldig tynn. Jeg er normalvektig, med tydelig timeglass. Har hatt cellulitter fra jeg var rundt 14. Før prøvde jeg alt for å bli kvitt dem, og trente styrke på lårene hver dag i et år nesten, i tillegg til kondisjon. Hjalp ikke, lårerene ble selvsagt strammere, men cellulittene går ikke bort. Har alltid spist sunt også, sunnere enn de fleste jeg kjenner. Så da tenker jeg at jeg ikke gidder å bry meg om cellulittene, blir bare bortkasta tid... Men jeg greier ikke gå med bikinitruse da, desverre. Synes aldri noen sitter fint, så jeg kjøper pene damebadeshortser på ebay. Det gjør at jeg slapper mye mer av på stranda. Anonymous poster hash: b3255...b19
Berta_78 Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 http://owndoc.com/dermarolling/what-to-do-about-cellulite/ Nyttig lesing! Er selv tynn, trent og sprek med frustrerende lårcellulitt. Har nylig begynt å gi F. Mannen synes jeg er kjempefin, og når jeg studerer bikinibilder tenker jeg at det kanskje mest er jeg som tenker på det..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Hater de intenst!! Har allerede hatt en fettsuging og en laser(fettcelleknuser), og må ha enda mer Ble bedre da Arv,- ikke livsstil og kosthold for min del. Har slitt siden 14 årsalderen, og det går ut over hele livet mitt.(har ikke bare litt heller da) De ødelegger hele livet, synd men sant. Anonymous poster hash: b4166...d02
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Hater de intenst!! Har allerede hatt en fettsuging og en laser(fettcelleknuser), og må ha enda mer Ble bedre da Arv,- ikke livsstil og kosthold for min del. Har slitt siden 14 årsalderen, og det går ut over hele livet mitt.(har ikke bare litt heller da) De ødelegger hele livet, synd men sant. Anonymous poster hash: b4166...d02 Trist at du har det sånn! Vi er alle forskjellige. Noen striper og bulker betyr ingenting!! Vær stolt over den kroppen du har Anonymous poster hash: 13c00...c31
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Unnskyld meg, men når cellulitter ødelegger hele livet og livskvaliteten så må du da ha et pokkers så godt liv, om det er den tingen du har fokuset ditt på som det negative i livet ditt. Hva med å se ting i litt større perspektiv? Anonymous poster hash: b42cd...f5d
Surmjølk og skallebank Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Cellulitter har ikke så mye med kosthold og gener å gjøre, det er rett og slett bare sånn kvinnekroppen lagrer fett. Det er helt naturlig og normalt, og så godt som ALLE kvinner har det, i større eller mindre grad. Pent å se på er det selvfølgelig ikke, men helt normalt og ingenting å skjemmes over. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Unnskyld meg, men når cellulitter ødelegger hele livet og livskvaliteten så må du da ha et pokkers så godt liv, om det er den tingen du har fokuset ditt på som det negative i livet ditt. Hva med å se ting i litt større perspektiv? Anonymous poster hash: b42cd...f5d Ja i det hele og store er nok dette en filleting, har både hjerne, to armer og to ben, så jeg fungerer jo i hverdagen Men det er jo ikke bare noen bumper i stående/liggende stilling. Har aldri hatt bikini(blir nok aldri heller), aldri vært i syden, aldri vært i badeland.. Gir hindringer i å kle meg naken foran menn, ergo svært lite haha! Gir hindringer i klesveien, har aldri kledd meg slik jeg egentlig vil men bare for å skjule.. Slank - alltid. Har støtte av legen da, så jeg er nok et særtilfelle Men så klart, jeg lever jo, bor i Norge og er selvsagt veldig fornøyd med det Anonymous poster hash: b4166...d02
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du vil redusere dem så vil jeg anbefale mini trampoline kombinert med litt styrke. Hold deg unna dyre produkter og spis kost lavt på fett. Samtidig må jeg ta fram dermaroller, det funker også fint om du kombinerer det med tingene over. Celulitter behøver man ikke ha selv om moren din har det. Det handler mer om livstil og at man gjør de rette tingene for å holde dem borte Jeg sa at min mor ikke har strekkmerker. Cellulitter vet ikke jeg om hun har Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svar alle sammen. Godt å se at jeg ikke er den eneste Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Narelle Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Alle voksne kvinner har cellulitter i større eller mindre grad. Bare å vende seg til.
monson Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Jeg må si at jeg synes ikke cellulitter er noe stykt jeg! Har aldri syntes det. Jeg har ikke en haug med cellulitter (tror jeg ) men de jeg har kaller jeg smilehullene mine på lår og rumpe hehe.. Men, når jeg ser på min kropp og andre damer sin kropp. Så har jeg aldri tenkt på cellulitter som noe stykt faktisk.. Så jeg holder med gutta jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 jeg er tynn oghar også masse. men det siste året har jeg trent myyye, løpt noen mil i uken og styrketrening, og det er nesten borte. jeg hadde ikke trodd det var mulig, jeg har hatt det i over 20 år Anonymous poster hash: 46c46...af8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #22 Skrevet 3. desember 2013 jeg er tynn oghar også masse. men det siste året har jeg trent myyye, løpt noen mil i uken og styrketrening, og det er nesten borte. jeg hadde ikke trodd det var mulig, jeg har hatt det i over 20 år Anonymous poster hash: 46c46...af8 Heldige deg Anonymous poster hash: 35bcf...9bc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #23 Skrevet 3. desember 2013 jeg er tynn oghar også masse. men det siste året har jeg trent myyye, løpt noen mil i uken og styrketrening, og det er nesten borte. jeg hadde ikke trodd det var mulig, jeg har hatt det i over 20 år Anonymous poster hash: 46c46...af8 Heldige deg Anonymous poster hash: 35bcf...9bc Ikke så heldig, men mye hardt arbeid. Hvis jeg har klær hvor det syns gjennom bruker jeg lange truser (til knærne), eller tynn strømpebukse Anonymous poster hash: 46c46...af8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #24 Skrevet 3. desember 2013 80% av kvinnene har celulitter, så hvorfor henge seg opp, det er noe alle har i større eller mindre grad, det er helt normalt. Man kan ikke gå gjennom livet og se ut som en stram 17 åring, "forfall" hører livet til og at vi får celulitter er da ikke det verste... Anonymous poster hash: b42cd...f5d
Elina Skrevet 3. desember 2013 #25 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du vil redusere dem så vil jeg anbefale mini trampoline kombinert med litt styrke. Hold deg unna dyre produkter og spis kost lavt på fett. Samtidig må jeg ta fram dermaroller, det funker også fint om du kombinerer det med tingene over. Celulitter behøver man ikke ha selv om moren din har det. Det handler mer om livstil og at man gjør de rette tingene for å holde dem borte Jeg sa at min mor ikke har strekkmerker. Cellulitter vet ikke jeg om hun har Anonymous poster hash: 35bcf...9bc jeg mente ikke til deg, men det at mange tror det er arvelig. Det er livstilsbetinget Heldigvis Så fullt mulig å bli kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå