rytme Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei! Min far ønsker seg presskanne til to kopper kaffe! Hvor kan jeg kjøpe en bra sånn da? Håper på gode tips nå!
Von Hertelhofen Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Åhlens har, billig og god. Den er til to kopper kaffe, ikke til to krus med kaffe altså
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Det hun sa ^^ De er kjempefine. Anonymous poster hash: 1ff02...278
rytme Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2013 Åhlens har, billig og god. Den er til to kopper kaffe, ikke til to krus med kaffe altså På nettsiden fant jeg fire forskjellige presskanner http://www.ahlens.no/sokresultat/?b-search__text=presskanne men ingen av de var til 2 kopper... 2 av de var til 3 kopper da... Det er jo ikke så værst... Var det en av de du mente? Kanskje de har ombestemt seg og funnet ut at man får flere kopper enn de først trodde?
Von Hertelhofen Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Ja det er den til 99 kr jeg mener. Jeg klarer ikke skvise mer enn to kopper utav den!
rytme Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2013 Ja det er den til 99 kr jeg mener. Jeg klarer ikke skvise mer enn to kopper utav den! Hehe ok! Tuuuuusen takk for hjelpen. Jeg tror jeg bare går for den da
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Hva men bodum sin termokopp med presskanne da? Det er jo en rimelig stor kopp, bør gå for to den ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå