Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 Uttrykket muffintop har jeg faktisk aldri hørt før (skal google det litt jeg). Ofte ser jeg ungdommer med endel fett rundt mageregionen som kler seg i veldig tettsittende klær. Jeg ville ikke kledd meg slik da jeg var tenåring med mage! Men igjen, hvis de føler seg vel og stolt av kroppen er det flott! Men ikke særlig pent synes jeg personlig... Hi. Anonymous poster hash: 7e129...424
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Ok, etter litt googling, muffintop er definitivt noe jeg gjør alt for å unngå!!! Takk for at det finnes bukser som er høye i livet:) Hi Anonymous poster hash: 7e129...424
beibilykke Skrevet 3. desember 2013 #28 Skrevet 3. desember 2013 Er ekstremt nøye på at ikke valker synes!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er over hodet ikke komfortabel med det nei, men jeg har så mye av dem at litt vil synes uansett, med mindre jeg går i burka eller noe. Anonymous poster hash: 744e8...57e
♥Nemi♥ Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 For meg har det ikke gjort noe at valkene på magen synes når jeg har satt meg på en stol, det er vanskelig å komme foruten. Men jeg har vært 15 kg overvektig, og har passet på at jeg ikke har fått sideflesk. Men jeg har pæreform, som da har gjort at jeg har hatt store lår og rumpe, så jeg har vært finest med tettsittende klær.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 Jeg gjør mitt beste. Dessverre er ikke mitt beste alltid godt nok: 160 cm, str. 36 over hoftene, str. 52 over brystet... Anonymous poster hash: 43208...9c4
Følelsesvims Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke sååå mye ekstra, men litt muffintop blir det jo i ny og ne... (Og det kan alle få ) Prøver å kle meg slik at jeg unngår valker, dvs bukser som er høye i livet slik at muffinstendensene holdes innenfor bukselinningen! Det som er vanskeligere er valkene på ryggen som jeg gjerne får av BH'en... sukk. Menmen. Bare et eksempel på hvordan det kan gjøres: http://girlwithcurves.com/ SMASHING!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Viser de stolt frem jeg istedenfor å skjule dem. What you see is What you get Anonymous poster hash: 15751...7e5
Fero Skrevet 3. desember 2013 #34 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har ikke sååå mye ekstra, men litt muffintop blir det jo i ny og ne... (Og det kan alle få ) Prøver å kle meg slik at jeg unngår valker, dvs bukser som er høye i livet slik at muffinstendensene holdes innenfor bukselinningen! Det som er vanskeligere er valkene på ryggen som jeg gjerne får av BH'en... sukk. Menmen. Bare et eksempel på hvordan det kan gjøres: http://girlwithcurves.com/ SMASHING! Herregud, er hun åtte måneder på vei på det første bildet? Jeg ser at min kroppsfasong og vekt er ganske lik hennes, men jeg har litt mindre på hoftene, og mer i frontpartiet. Problemet mitt er at magen min ser så himla gravid ut. Hold-In er et must! Jeg kler meg gjerne i tettstedet klær så lenge jeg har undertøy som skjuler trusekanter og evt. strømpebuksekant (hvor valker lett tyter ut). Siden jeg har såpass store bryster må jeg dog bare svelge at jeg får litt valker på ryggen. Det er umulig å holde dem oppe uten en skikkelig stram BH. Muffintop over buksa er ikke pent, så jeg velger bukser som er høye i livet. Bruker gjerne topper med litt ermer, for å dekke tykke overarmer. Siden jeg automatisk får fokus trukket mot brystene dropper jeg utringede topper, men velger noe som sitter pent. Dermed blir fokus trukket vekk fra magen.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2013 #35 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er tynn, med lav/normal vekt, men det har ikke alltid vært slik. Har gått veldig mye nedi vekt så har derfor veldig mye ekstrahud på mage, lår og til dels også armer. Nok til å få dekket operasjon, men er lang ventetid... Jeg har forelsket med i de vero moda buksene som er høye i livet og med lukking bak. De sitter stramt, men veldig behagelig og skjuler huden på magen. Over går jeg med stram singlet eller tynn stram genser. Over der igjen så har jeg gjerne litt løsere topp/genser som gjerne viser former, men ikke sitter helt stramt :-) Har blitt veldig bevisst på hva jeg har på meg. Min tid med klær som uformelige 4-mannstelt er død og begravet, men klær som pølseskinn er heller ikke så veldig pent :-)
Jallow B Skrevet 3. desember 2013 #36 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #37 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Ja. Men nå var det ikke slik jeg tenkte når jeg skrev om å kle seg så valkene synes. Viser hun egentlig valker (så ikke så nøye på bildene)? Dette du viser til er fint og smakfullt, jeg tenkte på muffintop og lite kledelig trange klær... Hi. Anonymous poster hash: 7e129...424
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #38 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Ja. Men nå var det ikke slik jeg tenkte når jeg skrev om å kle seg så valkene synes. Viser hun egentlig valker (så ikke så nøye på bildene)? Dette du viser til er fint og smakfullt, jeg tenkte på muffintop og lite kledelig trange klær... Hi. Anonymous poster hash: 7e129...424 Hun skjuler valkene ja Kler seg etter kroppen. Anonymous poster hash: e8681...3da
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2013 #39 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes.Ja. Men nå var det ikke slik jeg tenkte når jeg skrev om å kle seg så valkene synes. Viser hun egentlig valker (så ikke så nøye på bildene)? Dette du viser til er fint og smakfullt, jeg tenkte på muffintop og lite kledelig trange klær...Hi.Anonymous poster hash: 7e129...424 Hun skjuler valkene ja Kler seg etter kroppen. Anonymous poster hash: e8681...3da Joda hun skjuler godt valkene der hun har klær, men når rompa nesten "faller ut" i enkelte klær slik at man ser rett iherligheten så fort hun bøyer seg så er det ikke mye pent altså.... Og når det er sagt så hadde det ikke vært mer kledlig på en tynn person. Jeg er ingen fan av hot pants og mini skjørt gitt...
Jallow B Skrevet 3. desember 2013 #40 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes.Ja. Men nå var det ikke slik jeg tenkte når jeg skrev om å kle seg så valkene synes. Viser hun egentlig valker (så ikke så nøye på bildene)? Dette du viser til er fint og smakfullt, jeg tenkte på muffintop og lite kledelig trange klær...Hi.Anonymous poster hash: 7e129...424 Hun skjuler valkene ja Kler seg etter kroppen. Anonymous poster hash: e8681...3da Joda hun skjuler godt valkene der hun har klær, men når rompa nesten "faller ut" i enkelte klær slik at man ser rett iherligheten så fort hun bøyer seg så er det ikke mye pent altså.... Og når det er sagt så hadde det ikke vært mer kledlig på en tynn person. Jeg er ingen fan av hot pants og mini skjørt gitt... 1: En nevnte en annen blogg om å kle seg etter formene, jeg nevnte denne 2: Jeg elsker stilen hennes, men kunne aldri tenke meg å gå med så korte skjørt o.l. uten tett tights under. Jeg har mye av samme stil når det kommer til kjoler/skjørt/shorts, men går alltid med tett tights under.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2013 #41 Skrevet 3. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Ja. Men nå var det ikke slik jeg tenkte når jeg skrev om å kle seg så valkene synes. Viser hun egentlig valker (så ikke så nøye på bildene)? Dette du viser til er fint og smakfullt, jeg tenkte på muffintop og lite kledelig trange klær...Hi.Anonymous poster hash: 7e129...424 Hun skjuler valkene ja Kler seg etter kroppen. Anonymous poster hash: e8681...3da Joda hun skjuler godt valkene der hun har klær, men når rompa nesten "faller ut" i enkelte klær slik at man ser rett iherligheten så fort hun bøyer seg så er det ikke mye pent altså.... Og når det er sagt så hadde det ikke vært mer kledlig på en tynn person. Jeg er ingen fan av hot pants og mini skjørt gitt... 1: En nevnte en annen blogg om å kle seg etter formene, jeg nevnte denne 2: Jeg elsker stilen hennes, men kunne aldri tenke meg å gå med så korte skjørt o.l. uten tett tights under. Jeg har mye av samme stil når det kommer til kjoler/skjørt/shorts, men går alltid med tett tights under. Med tights eller tykk strømpebukse er det helt annerledes. Da kunne jeg også ha kopiert noe av stilen hennes :-)
Fero Skrevet 4. desember 2013 #42 Skrevet 4. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Her var det endel fint, og endel mindre fint. På side to har hun på seg en grå tights, og jeg sa til mannen min noe sånt som "I don't like seeing fat people wearing something like that" hvorpå det kjapt smalt tilbake "you're so judgemental!" Bare fordi JEG aldri ville vist meg i noe sånt, betyr det jo ikke at andre ikke vil se det. Jeg må skjerpe meg, tror jeg
Fero Skrevet 4. desember 2013 #43 Skrevet 4. desember 2013 Er forøvrig enig i at det hadde vært bedre med strømpebukse under shortsen og de korteste skjørtene/kjolene. Da begynner det å ligne på ting jeg kan finne på å bruke. Men uten det? Aldri i livet!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #44 Skrevet 4. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. En veldig vakker jente men synes ikke hun kler seg etter kroppen. Det er heller ikke smakløst (bortsett fra de alt for korte skjørtene) Anonymous poster hash: 1e12f...91c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #45 Skrevet 4. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Her var det endel fint, og endel mindre fint. På side to har hun på seg en grå tights, og jeg sa til mannen min noe sånt som "I don't like seeing fat people wearing something like that" hvorpå det kjapt smalt tilbake "you're so judgemental!" Bare fordi JEG aldri ville vist meg i noe sånt, betyr det jo ikke at andre ikke vil se det. Jeg må skjerpe meg, tror jeg Jeg må også skjerpe meg. Kniiiiis. Det er nok stilen min. Jeg er ganske tynn/trent (vært feit) og jeg går aldri i kroppsnære ting. Liker figursydd, at det fremhever den kvinnelige fasongen men aldri så trangt at du lurer på om det er mulig å sitte i antrekket. Anonymous poster hash: 1e12f...91c
Jallow B Skrevet 4. desember 2013 #46 Skrevet 4. desember 2013 http://www.nadiaaboulhosn.com/ Hun her er fin som pokker også. Elsker stilen hennes. Her var det endel fint, og endel mindre fint. På side to har hun på seg en grå tights, og jeg sa til mannen min noe sånt som "I don't like seeing fat people wearing something like that" hvorpå det kjapt smalt tilbake "you're so judgemental!" Bare fordi JEG aldri ville vist meg i noe sånt, betyr det jo ikke at andre ikke vil se det. Jeg må skjerpe meg, tror jeg Kjenner at jeg er enig med mannen din. En veldig vakker jente men synes ikke hun kler seg etter kroppen. Det er heller ikke smakløst (bortsett fra de alt for korte skjørtene) Anonymous poster hash: 1e12f...91c Hvorfor ikke?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2013 #47 Skrevet 4. desember 2013 Er jeg hjemme, så gir jeg veeeeldig f'n i hva jeg har på meg, så lenge det kun er vi i familien som er her, men ellers prøver jeg å kle meg så valker ikke synes, men har en tendens til å bruke overdimensjonerte klær om jeg først skal kle meg så valker ikke synes (altså om jeg tenker veldig over hva jeg bør kle meg i)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #48 Skrevet 4. desember 2013 Klær sitter finere på damer uten masse buler og valker. Det var ei pen dame og hun var utrolig flink til å kle seg til en chubby kropp men alle de klærne ville sett finere ut på en mellomstr. Nå er jeg slank så kan ikke snakke erfaring utifra kle meg etter valker men jeg blir overasket av og til hvordan noen store kler seg. Men det er ikke lett skjule alt alltid da, men jeg går ikk ut døra om klærne viser ting de ikke bør. Anonymous poster hash: b1ddd...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå