Gå til innhold

Bli lærer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, trodde aldri jeg skulle befinne meg her..tror jeg vil bli lærer!? :o Innen formgivning! Noen som vet hva man må ha av studier/kompetanse osv? 

Anonymous poster hash: 59dc3...a99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er K&H lærer. Hvis du vil jobbe i grunnskolen så vil jeg anbefale deg å ha flere fag. Det er fryktelig slitsomt å kun undervise i et fag.

Jeg har 3 fag, med 90 + 90 + 30sp + praktisk pedagogisk utdanning tilslutt. Underviser på ungdomsskolen.

Du kan søke faglærerutdanning også (oslo og Telemark), men det er lettere å få jobb med flere fag. Jeg tok fag på høyskole og bygde sammen min egen utdanning.

Anonymous poster hash: 5cfa6...2be

Skrevet

Det er ikke så lett å få jobb som kun lærer innen formgiving, det er mange med utdanning, og få jobber, uansett trinn. Men den beste utdannelsen får du på Notodden, høgskolen i Telemark. :)

Anonymous poster hash: 8b1e9...120
Skrevet

er også k&h lærer. tok ppu i 2010. tar spes ped nå. jeg har både arbeidslivsfag, valgfag i regi av ungt enrepenørskap og k&h. veldig glad for at jeg har fått alle disse fagene og ikke bare k&h. deilig å få brukt kreativiteten på flere områder. tar spes ped nå. greit med en fot innafor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...