Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jøss, trodde aldri jeg skulle befinne meg her..tror jeg vil bli lærer!? Innen formgivning! Noen som vet hva man må ha av studier/kompetanse osv? Anonymous poster hash: 59dc3...a99
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er K&H lærer. Hvis du vil jobbe i grunnskolen så vil jeg anbefale deg å ha flere fag. Det er fryktelig slitsomt å kun undervise i et fag. Jeg har 3 fag, med 90 + 90 + 30sp + praktisk pedagogisk utdanning tilslutt. Underviser på ungdomsskolen. Du kan søke faglærerutdanning også (oslo og Telemark), men det er lettere å få jobb med flere fag. Jeg tok fag på høyskole og bygde sammen min egen utdanning. Anonymous poster hash: 5cfa6...2be
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Det er ikke så lett å få jobb som kun lærer innen formgiving, det er mange med utdanning, og få jobber, uansett trinn. Men den beste utdannelsen får du på Notodden, høgskolen i Telemark. Anonymous poster hash: 8b1e9...120
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 er også k&h lærer. tok ppu i 2010. tar spes ped nå. jeg har både arbeidslivsfag, valgfag i regi av ungt enrepenørskap og k&h. veldig glad for at jeg har fått alle disse fagene og ikke bare k&h. deilig å få brukt kreativiteten på flere områder. tar spes ped nå. greit med en fot innafor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå