Gå til innhold

kontroll i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på første sv.ktr i går. De fant ingen fosterlyd og fordi jeg har hatt nyrebekkenbetennelse og urinveisinfeksjon gjentatte ganger fram til nå ville de sende meg på en ultralyd for å se at alt var orden.

På ultralyd var det heldigvis både hjerteslag og bevegelser. Men overlegen som utførste ultralyden sa at utfra fosterstørrelse var jeg bare i uke 13. Jeg var spurte ikke noe mer om det, var bare sliten etter mye undersøkelser og bekymring og glad minien var i live. Men etterpå tenkte jeg på om det betyr noe at str tilsvarer uke 13. Det er assistert befruktning og ingen tvil om verken siste mens eller når jeg ble gravid, så derfor lurer jeg på om det betyr at minien er "liten for alderen"? Eller vokser de litt i rykk og napp slik at det kan være den tar det igjen til neste gang?

Anonymous poster hash: dc53b...0c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg er i uke 15.HI

Anonymous poster hash: dc53b...0c0
Skrevet

De vokser i rykk og napp ja. Men selv om du vet mens og befruktning så kan det bli avvik pga tiden det tar før det fester seg.

Skrevet

Det jeg undrer meg over er at de i det hele tatt søkte etter fosterlyd i uke 15? Det er jo meningsløst.

Anonymous poster hash: 5d8b6...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...