Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Min første siden jeg ble voksen og fikk jobb og sånn. Sist så tok jeg ikke permisjon, men denne gangen har jeg tatt alt jeg kan få. Og jeg har arbeidsgivers velsignelse. Så da er det bare å sette i gang og lese. Og jeg har fyr i ovnen, adventslys, iskaffe, brus, kesam og bringebær, nøtter og brød til lunch. Og jeg vet hvor jeg har sjokolade dersom alt går til helvete.
sug lut Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Stakkars jævel, du har i hvert fall utstyrt deg godt. Trenger du pause anbefaler jeg denne på høyt volum.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Du er flink! Burde også lese til helveteseksamen i juni, for jeg tviler på at det blir så mye lesing etter mars, med en liten i hus, men det er et tiltak. Har heller dusjet og lagt meg i sengen igjen - så kan jeg heller drømme om hvor flink du er som leser og leser og leser.
LilleBjella Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Herlig. Jeg kjenner lukten av gymsal her jeg sitter. Og minnes strenge pensjonister med dårlig ånde, samt matpapir og eple i veska. Etter nærmere 50 eksamener under studietiden vil jeg si at jeg nærmest perfeksjonerte det å gå opp til eksamen: en melkerull, en flaske pepsi max og bare gi jernet uten å tenke så mye. Funka fint. De som sullet med termos og kaffe og matpakke og x antall røykepauser, fikk for mye tid til at tvilen senket seg og forvirring tok overhånd. Gudd løkk!
Iiiiik Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Herlig. Jeg kjenner lukten av gymsal her jeg sitter. Og minnes strenge pensjonister med dårlig ånde, samt matpapir og eple i veska. Etter nærmere 50 eksamener under studietiden vil jeg si at jeg nærmest perfeksjonerte det å gå opp til eksamen: en melkerull, en flaske pepsi max og bare gi jernet uten å tenke så mye. Funka fint. De som sullet med termos og kaffe og matpakke og x antall røykepauser, fikk for mye tid til at tvilen senket seg og forvirring tok overhånd. Gudd løkk! Mulig jeg er helt på villspor, men min hypotese er at tendensen til grubling, til tvil og til å gjøre ting med kompliserte enn de er henger mer sammen med personlighetstrekk enn med melkerull versus termos. Innimellom tenker jeg at det hadde vært greit med litt mer studier, mer fordypning. Jeg lengter etter fellesskapet med andre som er like opptatt av detaljene, de lange "kollokviene" i kantina. Men når sant skal si, lengter jeg vel ikke etter eksamensstresset og ubehaget før oppgaven ligger på pulten og før man har bestemt seg for hvordan oppgaven skal løses... Lykke til med lesing, Doppler!
LilleBjella Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Herlig. Jeg kjenner lukten av gymsal her jeg sitter. Og minnes strenge pensjonister med dårlig ånde, samt matpapir og eple i veska. Etter nærmere 50 eksamener under studietiden vil jeg si at jeg nærmest perfeksjonerte det å gå opp til eksamen: en melkerull, en flaske pepsi max og bare gi jernet uten å tenke så mye. Funka fint. De som sullet med termos og kaffe og matpakke og x antall røykepauser, fikk for mye tid til at tvilen senket seg og forvirring tok overhånd. Gudd løkk! Mulig jeg er helt på villspor, men min hypotese er at tendensen til grubling, til tvil og til å gjøre ting med kompliserte enn de er henger mer sammen med personlighetstrekk enn med melkerull versus termos. Innimellom tenker jeg at det hadde vært greit med litt mer studier, mer fordypning. Jeg lengter etter fellesskapet med andre som er like opptatt av detaljene, de lange "kollokviene" i kantina. Men når sant skal si, lengter jeg vel ikke etter eksamensstresset og ubehaget før oppgaven ligger på pulten og før man har bestemt seg for hvordan oppgaven skal løses... Lykke til med lesing, Doppler! Hey! Ikke kødd med min virkelighetsoppfatning!
Iiiiik Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Hey! Ikke kødd med min virkelighetsoppfatning! Beklager, jeg har dårlig impulskontroll. Burde holdt kjeft
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2013 Altså, jeg er ikke noen novise på eksamener. Jeg går for studiepoeng nr 500 her nå. Men jeg har aldri før hatt behov for å benytte meg av retten til studiedager. Ped-en var et badestudium sammenlignet med engelsk. Men jeg har lest så øyet har blitt stort og vått, og i morgen skal jeg lese litt mer. Så tre dager hjemmeeksamen + en helg inni der. Så to uker opphold og en (grøss) klassisk 5-timer uten noen andre enn Collins til selskap. Og nei, pauser på eksamen er ikke meg. Verste opplevelse er en 8-timer, hvor jeg var 6 mnd gravid og ikke kunne gå på to uker etterpå.. Nå er alle ute, så jeg skal lese litt mer faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå