Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er så utrolig lei av å krangle med mannen min. Det er bare bjeffing og krangling dagen lang. Prøver å ta oss sammen, så skjer der noe som får det til å bikke over. Feks i dag: han dusjet i 20 min, det ble tomt for varmvann. Begge skal dusje og på jobb. Da klarer jeg ikke kontrollere sinnet, og bjeffer over at det går an å være så egoistisk og tankeløs. Jeg bryter han helt ned med småhakkingen min hele tiden og ser det selv. Han bryter meg helt ned med alle små, tankeløse, egoistiske ting han gjør, men ser det muligens ikke selv. Vi har to tette, minste er 1 år. Går til parterapi, men har bare vært 2 ganger så langt. Finner sjeldent/aldri på noe sammen bare vi to, utenfor husets fire vegger. Men er det vanlig at forhold er så destruktive i småbarnsfasen, eller er det ikke håp for oss? Anonymous poster hash: 5e82c...e4f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Slik har det vært her i huset lenge. Vi har også to tette (14 måneder mellom), og minste er 4 år. Min mann er ubetenksom, og jeg vil også kalle ham egoistisk. Hans jobb og fritid er visst veldig viktig, at det går på bekostning av barn og kone faller ham ikke inn. Jeg er drittlei og spesielt nå etter en monsterkrangel i går kveld. Har dessverre ingen råd, men skjønner hvordan du har det 😕 Anonymous poster hash: 78542...d10
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 I morgen går du i dusjen først, og sier han kan ta seg av barna for du må på jobben og fikse noe du ikke rakk i dag. Ikke klag på ham, men vis han hvordan han oppfører seg med å gjøre det samme, og hvis han ikke da får øynene opp er det lite håp. Anonymous poster hash: 853de...62e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Takk for innspill. Noen fler med erfaring eller råd? Hi Anonymous poster hash: 5e82c...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå