Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg lurer på om noen som har hatt et skikkelig rævva svangerskap kan hjelpe meg litt...Har selv hatt 3 enkle og fine graviditeter og fødsler, men har ei venninne som nå venter sitt andre barn. Både hennes første graviditet og denne er av det skikelig tunge og fæle slaget. Får så vondt av henne og har lyst til å lysne hverdagen hennes litt. Hva hadde dere satt pris på at en venninne gjorde for dere når dere var i forferdelig form og hadde en liten en fra før av på toppen av det hele? Kan nevne at hun har en fantastisk samboer som gjør alt av husarbeid og hun trenger derfor ikke noe hjelp til husarbeid... Anonymous poster hash: e266d...902
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Ingen som har noen ideer? Er selv i permisjon og er dautrøtt, så jeg skorter litt på graviditeten HI Anonymous poster hash: e266d...902
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Oh lord! Mente at jeg skorter litt på kreativiteten! B-) HI Anonymous poster hash: e266d...902
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Hva med å spandere spa for gravide på henne? Anonymous poster hash: 6bdf8...8a1
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Ta med barnet hennes på aktiviteter. Av erfaring så vet jeg at det verste med å være så dårlig er samvittigheten over å ikke kunne være den mamma'n man ønsker. Nå i juletider kan barnet være med å bake, lage julepynt, gå i butikkene og se på gaver de ønsker seg osv. Og ellers være der for å høre på klaging og syt det er utrolig tungt å være dårlig HVER dag og vite at det ikke går over før om x uker.
Ladybugg Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Bake litt for henne? Eller avlaste henne med det andre barnet?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Hjelp til med husarbeidet og frigi litt tid for mannen hennes! Her er det også mannen som må ta alt av husarbeid fordi jeg er gravid og sykemeldt. Ja, han er flink og tar det, og han tar ettåringen. Men han er skikkelig sliten og har ikke tid til å gjøre noe for seg selv eller slappe av med oss. Jeg hadde ønsket meghjelp til å frigi litt av hans tid så han kunne fått seg en time hvile og vi kunne fått en rolig stund sammen Anonymous poster hash: f4277...47f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Jeg ser den med å ta med barnet hennes eller frigi samboeren fra husarbeid, men jeg har selv 3 barn , 2 av dem er bare 6 mnd og den eldste er 2. Mannen min er stortsett på jobb hele dagen. Hun sliter med sterk kvalme og oppkast, så baking er vel heller ikke aktuelt desverre... Så jeg tenkte mer på gaver, venninnetid, eller noe annet som jeg kan bidra med... HI Anonymous poster hash: e266d...902
mamma_til_gutt Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Da jeg var gravid hadde jeg blitt utrolig glad om noen bare kom innom meg og var litt sammen med meg. 6 måneder på sofaen gjorde meg veldig ensom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå