Gå til innhold

Avstemning: hvilken truse bruker du? (Type)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja takk til alle sammen!

Bruker string på spesielle anledninger der trusekanter helst ikke skal synes, tanga til vanlig, truse/bokser/hipster om natten når jeg skal sove eller har tanta.

Mannen foretrekker jo da helst truseløs om natten, så det blir litt "kommando" kjøring også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker alle de nevnte trusetypene ;)

Hver til sitt bruk :)

I dag har jeg hipstertruse. De er kanskje mest brukt. 

Skrevet

Bruker alle på listen avhengig av formen og hva jeg skal.

Skrevet

Liker best bokser, hipster eller bestemortruser. Komfort og usynlighet (ingen underbukse skal synes tenpå klærne) kommer foran alt annet.

String er ihvertfall utrolig ekkelt.

Anonymous poster hash: dfaac...c4b
Skrevet

Hipster, sånn invicibletype.

Blondehipster en sjelden gang.

Aldri string!

Gjest Anybody
Skrevet

Hot pants

String

Vanlige reiser

Boxer

Hipster

Alt ettersom

Skrevet

Mannen er fan av lange tettsittende mamelukker, boxertruser med ben som går nedover låret og er høye i livet. Så jeg har noen slike og de er gode å ha på. Ellers bruker fremdeles stringtruser med høyt liv fordi jeg syns det er komfortabelt. Prøver å avvenne meg, men får litt hetta av truser som ikke sitter akkurat slik jeg liker. 

Skrevet

Bruker hipster hjemme under joggebukse og når jeg har mensen.

Ellers bruker jeg string.

Skrevet

Jeg bruker hipster, noen vanlige og noen med blonder. :) Når det er tomt i skape må jeg gå over på boxerne fra forsvaret. De er ikke like behagelig da de gnager litt. Men for å si det sånn, de er mye bedre enn de gutta får i forsen. ;)

Skrevet

Hipstere og string bruker jeg daglig og til kosestund truser brukes kunn ved nødenes nødstilfelle ved mensen siden jeg ikke kan bruke tampong 

Anonymous poster hash: e04fd...c40
Skrevet

Bruker stort sett bare string.

Av og til bokser.

Sjeldent hipster. Fått litt skrekken! Datet en fyr og da vi skulle kle av oss lurte han hva det "der" var for noe. Hadde på meg matchende bh og hipster. Jeg og vennina mi hadde funnet det fineste og mest sexy vi fant i butikken.

Bruker av og til truse, har bare to stykker. Og det MÅ være de fra Bjørn Borg. Ingen over ingen ved siden av.

Anonymous poster hash: 301b2...f17

Skrevet

Skjønner meg ikke på hipsterne, jeg. Føler at ingenting får plass i dem. De sniker seg inn i rumpesprekken eller nedover, så det blir rene trailerlooken.

Har nok for stor rumpe :P

Skrevet

Skjønner meg ikke på hipsterne, jeg. Føler at ingenting får plass i dem. De sniker seg inn i rumpesprekken eller nedover, så det blir rene trailerlooken.

Har nok for stor rumpe :P

Ikke jeg heller!! Har et par hipstere, riktignok slike blondehipstere. Altså, de er sikker fine nok på, men det er ikke like pent syn når den som har den på seg konstant går å peller seg i rompa for å rette på nyskjerrige truser :-D

Skrevet

Bruker konsekvent string. Vet ikke forskjellen på de andre typene du ramser opp, men de første dagene med mens bruker jeg bind og en hotpants lignende sak.

Anonymous poster hash: a015e...f4c

Skrevet

Hipsterstring! Mer behagelig og mer dekkende enn string, samtidig som stringens funksjon under tøy opprettholdes:) min nye favoritt i allefall!

Anonymous poster hash: 93f1a...3c9

Skrevet

String i bomull, så tynne som mulig. Føler at alt annet gnager og graver seg inn i der nede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...