Mamsen med 2 gutter! Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 Ja takk til alle sammen! Bruker string på spesielle anledninger der trusekanter helst ikke skal synes, tanga til vanlig, truse/bokser/hipster om natten når jeg skal sove eller har tanta. Mannen foretrekker jo da helst truseløs om natten, så det blir litt "kommando" kjøring også
rytme Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Bruker alle de nevnte trusetypene Hver til sitt bruk I dag har jeg hipstertruse. De er kanskje mest brukt.
klishe89 Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Bruker alle på listen avhengig av formen og hva jeg skal.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 Liker best bokser, hipster eller bestemortruser. Komfort og usynlighet (ingen underbukse skal synes tenpå klærne) kommer foran alt annet. String er ihvertfall utrolig ekkelt. Anonymous poster hash: dfaac...c4b
Pesta Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 Hipster, sånn invicibletype. Blondehipster en sjelden gang. Aldri string!
Gjest Anybody Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 Hot pants String Vanlige reiser Boxer Hipster Alt ettersom
Elsker livet Skrevet 3. desember 2013 #33 Skrevet 3. desember 2013 Mannen er fan av lange tettsittende mamelukker, boxertruser med ben som går nedover låret og er høye i livet. Så jeg har noen slike og de er gode å ha på. Ellers bruker fremdeles stringtruser med høyt liv fordi jeg syns det er komfortabelt. Prøver å avvenne meg, men får litt hetta av truser som ikke sitter akkurat slik jeg liker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2013 #34 Skrevet 3. desember 2013 Bruker hipster hjemme under joggebukse og når jeg har mensen. Ellers bruker jeg string.
Frk B. Skrevet 3. desember 2013 #35 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker hipster, noen vanlige og noen med blonder. Når det er tomt i skape må jeg gå over på boxerne fra forsvaret. De er ikke like behagelig da de gnager litt. Men for å si det sånn, de er mye bedre enn de gutta får i forsen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #36 Skrevet 3. desember 2013 Hipstere og string bruker jeg daglig og til kosestund truser brukes kunn ved nødenes nødstilfelle ved mensen siden jeg ikke kan bruke tampong Anonymous poster hash: e04fd...c40
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #38 Skrevet 3. desember 2013 Bruker stort sett bare string. Av og til bokser. Sjeldent hipster. Fått litt skrekken! Datet en fyr og da vi skulle kle av oss lurte han hva det "der" var for noe. Hadde på meg matchende bh og hipster. Jeg og vennina mi hadde funnet det fineste og mest sexy vi fant i butikken. Bruker av og til truse, har bare to stykker. Og det MÅ være de fra Bjørn Borg. Ingen over ingen ved siden av. Anonymous poster hash: 301b2...f17
Fero Skrevet 3. desember 2013 #39 Skrevet 3. desember 2013 Skjønner meg ikke på hipsterne, jeg. Føler at ingenting får plass i dem. De sniker seg inn i rumpesprekken eller nedover, så det blir rene trailerlooken. Har nok for stor rumpe
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2013 #40 Skrevet 3. desember 2013 Skjønner meg ikke på hipsterne, jeg. Føler at ingenting får plass i dem. De sniker seg inn i rumpesprekken eller nedover, så det blir rene trailerlooken. Har nok for stor rumpe Ikke jeg heller!! Har et par hipstere, riktignok slike blondehipstere. Altså, de er sikker fine nok på, men det er ikke like pent syn når den som har den på seg konstant går å peller seg i rompa for å rette på nyskjerrige truser :-D
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #41 Skrevet 3. desember 2013 Bruker konsekvent string. Vet ikke forskjellen på de andre typene du ramser opp, men de første dagene med mens bruker jeg bind og en hotpants lignende sak. Anonymous poster hash: a015e...f4c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #42 Skrevet 3. desember 2013 Hipsterstring! Mer behagelig og mer dekkende enn string, samtidig som stringens funksjon under tøy opprettholdes:) min nye favoritt i allefall! Anonymous poster hash: 93f1a...3c9
Tarssan Skrevet 3. desember 2013 #43 Skrevet 3. desember 2013 String i bomull, så tynne som mulig. Føler at alt annet gnager og graver seg inn i der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå