Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Min lille gikk etter klokka de første månedene og våknet opp sulten fast hver tredje time gjennom hele døgnet for amming. Etter 4mnd kunne jeg legge henne 19, å hun sov til 24 uten amming i mellom. Nå får hun fortsatt die kl 19 og 24. Men våkner for å ammes flere ganger om natten, men spiser ikke effektivt. Hun kobler seg på, spiser litt og sover litt. Ender med at jeg plutselig sovner, å når jeg våkner tror jeg hun har spist det hun skal og legger henne tilbake i sengen sin. Da gråter hun intens og jeg må ta henne tilbake. Ender opp slik flere gang for natten og jeg er utrolig sliten og trøtt etter natten når jeg står opp. Hva skjer? Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 7aee7...3af
Lille krøll Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Er det spising eller bare kos og nærhet hun vil ha? Min ville ofte bare ha nærheten og det fikk hun. Når jeg ble for sliten bestemte jeg meg for å ta noen netter hvor hun fikk lov å skrike litt og da skjønte hun raskt at hun må spise for å "få lov å våkne" ikke bare sutte litt. Da fikk hun fint vente til hun var sulten. Du må nesten følge magefølelsen din og bestemme deg om du vil prøve å bare gi henne nærhet og kos uten melk for å lære henne å roe seg ned uten bryst. Håper du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hva mener du med litt nærhet da? Får hun ligge oppå/ved deg? Anonymous poster hash: 7aee7...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå