Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Leste i den tråden hvor moren blandet seg. Selv bruker jeg forskjellig typer truser. Men vet tydeligvis ikke at det er "æsj" med string. Noen som kan forklare meg? Anonymous poster hash: ec67a...22b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Fordi avføringsbakterier lettere blir "gnidd" frem mot skrittet via stringen. Anonymous poster hash: afa37...d97
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Noen har fått det for seg at man drar tråden omtrent inn i rumpa. Og da kan jeg forstå at det kanskje er litt æsj. Men ved normalt bruk blir det jo ikke verre enn en vanlig truse. Anonymous poster hash: 422f8...d0d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Hæ. Jaja... Jeg går ikke med stringen gnidd inn i rumpa, men det er nå meg, da. Underliv er underliv, og fullt av ekle bakterier er det nok uansett. Anonymous poster hash: 968bb...549
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Noen har fått det for seg at man drar tråden omtrent inn i rumpa. Og da kan jeg forstå at det kanskje er litt æsj. Men ved normalt bruk blir det jo ikke verre enn en vanlig truse. Anonymous poster hash: 422f8...d0d Ehhh... Hvis du har sett hvor tynne enkelte av stringene er så skal det la seg godt gjøres å ikke få den inn i sprekken. Så med mindre man vasker med såpe og vann etter nr 2 så har man alltid bakterier igjen der bak. Og da smitter det fort forover.. Syns det er latterlig å kalle hipstere for bestemortruser. Av navnet så sitter hipsteren på hofta mens bestemortrusa går over navlen. LITT forskjell Anonymous poster hash: 31a68...167
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Syns også string er veldig 1990 Anonymous poster hash: 31a68...167
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg brukte string selv til jeg fikk en grundig innføring fra helsepersonell om hva en string faktisk kan medføre av sopp, infeksjoner og ubehag. Bruk av string øker til og med faren for spontanabort og for tidlig fødsel pga infeksjonsfaren. Ekkelt, og litt farlig altså. Anonymous poster hash: 6cd14...437
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Jeg brukte string selv til jeg fikk en grundig innføring fra helsepersonell om hva en string faktisk kan medføre av sopp, infeksjoner og ubehag. Bruk av string øker til og med faren for spontanabort og for tidlig fødsel pga infeksjonsfaren. Ekkelt, og litt farlig altså. Anonymous poster hash: 6cd14...437 Du som har peiling her, kan du ikke utdype litt mer for oss? Anonymous poster hash: e08b0...02b
Tabitha Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Bare å google: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article427570.ece
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Rompebakterier blir mye lettere gnukket frem og skaper problemer. Selv bruker jeg boxer til vanlig eller hipster til finere anledninger. Anonymous poster hash: 8f54b...097
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Undertøy bør vaskes på 90 grader for å bli helt rent og det tåler det ikke. Og string blir enda mer skitten fordi den gnis direkte mot anus. Vanlige truser gjør jo også det men ikke i like stor grad. Synes string er fryktelig uhygenisk. Jobber på lab og vi testet bakterier på rene truser. Vanlige og string. (Ja vi er litt spesielle på jobb) en string hadde tre ganger så mye bakterier igjen etter vask som vanlige truser. En tankevekker. Selvsagt en uoffisiell måling og trusene var ikke vasket i samme vask så tallene kan egentlig ikke sammenlignes i så måte. Anonymous poster hash: a66ac...f41
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Syns også string er veldig 1990 Anonymous poster hash: 31a68...167 Det passer bra! Jeg er født i 1990 og bruker string. Anonymous poster hash: 82241...7ab
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Syns det blir hysterisk å ikke kunne bruke en viss truse pga rumpebakterier, herlighet :-D men når det er sagt, så bruker jeg hipstere i ny og ned også da! Anonymous poster hash: 3e38c...dc3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er vokst opp i en tid da "alle" brukte stringtruse, inkludert meg selv. Dette med infeksjonsfare kan godt stemme veldig bra, fordi jeg var veldig plaget med hyppige urinveisinfeksjoner og sopp på den tiden. Har sluttet med disse trusene fordi jeg synes dem er ubehagelig. Anonymous poster hash: 73f63...7e2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Verden har rett og slett gått videre, forskning og erfaring viser at string ikke er spesielt bra derfor har vi sluttet med å bruke det, så enkelt som det. Det er mange ting man gjorde før som man har funnet ut at ikke var så lurt, verden går heldigvis fremover hele tiden. Jeg bruker bare hipstere, det ser absolutt best ut også synes jeg. Når man er nærmere 40 år og veier 10 kg for mye er det ikke pent med string altså En 17-åring med en stram og veltrent rumpe kan se bra ut i string, men etterhvert som man blir eldre, tyngdekraften gjør sitt, svangerskap og stillesittende liv/jobb setter spor i form av cellulitter og disserumpe, da er ikke string pent altså, lang ifra... Anonymous poster hash: 4c057...6cc
Gemini77 Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Alt til siyt bruk tenker jeg.. Bruker mest hipster (fra Victoria secret fordi de er smale bak) men bruker alltid string på trening og under stramme svarte bukser da de er tynnere enn jeans og man da ser trusa lettere. Syns ikke det pent med trusekanter igjennom klær. Men jeg skifter til string rett før trening så blir brukt i 1-2 timer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Synes string er ubehagelig, bruker kun hipsters :-) Anonymous poster hash: 4af54...8f7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Uhygienisk og ubehagelig! Har ikke brukt string på over 10 år nå. Anonymous poster hash: 90f6f...10d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 det har jeg aaaaaldri brukt. ubehagelig og stygt synes jeg. buker kun hipsters og blondetruser/hipsters. 22 år! Anonymous poster hash: fc9be...a40
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker bare smale jeans, og da er bomullsstring det eneste som er behagelig under, og som ikke gir meg sopp. Har forsøkt flere typer string men faller alltid tilbake på hm sine av bomull. De er ikke tynne som en tråd, men kanskje 1-2cm på det smaleste. Trusene vaskes på 90 grader. Om natten bruker jeg hipsters/hotpants av bomull eller silke. (Bruker jeg de under jeans går det kort tid før jeg begynner å klø og får problemer med sopp,..) Under kjoler foretrekker jeg hipsters, men da pga innsyn i tilfelle jeg ramler ;-) Anonymous poster hash: 851a6...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå