Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 De sender varer for sent slik at du ikke får bruke angreretten din på 14 dager, for i følge dem løper angreretten fra man bestiller varen! Anonymous poster hash: 54ccc...78e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Også roter de noe voldsomt med å sende feil varer og ikke greier bytte til rett osv. Var petter og pia miinto jeg bestilte fra. Utrolig dårlig service der! Anonymous poster hash: 29c01...ec9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har bestilt fra Miinto mange ganger og har vært veldig fornøyd, men har ikke kjøpt noe til barna der. Anonymous poster hash: 95cca...403
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 De sender varer for sent slik at du ikke får bruke angreretten din på 14 dager, for i følge dem løper angreretten fra man bestiller varen! Anonymous poster hash: 54ccc...78e Angreretten gjelder 14 dager fra dagen du mottar varen. Ville ikke gitt meg på dette hvis jeg var deg.. Anonymous poster hash: b7c84...8d1
Bustetroll Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Miinto er ikke en nettbutikk, men en samling av butikker fra hele landet, samlet i en nettside.Et bilde på miinto sin side, (et plagg, sko etc) hører til kanskje 3 forskjellige butikker. Alle butikkene "får" salget, så er det førstemann til mølla og godkjenne. Det er butikken som sender ut varene. Miinto har IKKE et kleslager Miinto er bare mellomleddet mellom butikken og kunden.. Men det er dumt at varene skal komme for sent, da er det bare å klage
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Miinto er ikke en nettbutikk, men en samling av butikker fra hele landet, samlet i en nettside. Et bilde på miinto sin side, (et plagg, sko etc) hører til kanskje 3 forskjellige butikker. Alle butikkene "får" salget, så er det førstemann til mølla og godkjenne. Det er butikken som sender ut varene. Miinto har IKKE et kleslager Miinto er bare mellomleddet mellom butikken og kunden.. Men det er dumt at varene skal komme for sent, da er det bare å klage Det vet jeg, men det er miinto som skal stå for evt klager o.l. Så burde kanskje skrive ikke handle på Petter og Pia isteder da Anonymous poster hash: 54ccc...78e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Gå inn på lovdata.no og søk på angrerettloven. Les fra paragraf 11. Anonymous poster hash: 69f0e...9d5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Har handlet en gang på miinto. Men da ringte jeg butikken direkte som hadde den varen og ordnet opp via dem. Anonymous poster hash: 3ffd0...d52
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Også roter de noe voldsomt med å sende feil varer og ikke greier bytte til rett osv. Var petter og pia miinto jeg bestilte fra. Utrolig dårlig service der! Anonymous poster hash: 29c01...ec9 Samme her! Hi Anonymous poster hash: 54ccc...78e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Jeg handler mye hos Petter og Pia, superfornøyd. Klager jeg på noe så fikser de det umidelbart. Viktig å huske at det er vanlige mennesker som sitter i andre enden. Alle kan gjøre en glipp.. Anonymous poster hash: 18b9d...37e
Høstduft Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Hei Jeg kjøpte en ulldress hos petter og pia, der det var et 15 cm stort hull i sømmen ved glidelåsen. Sendte de en mail og la ved bilde, fikk ikke svar. Sendte ny mail, fikk heller ikke svar. Men så fant jeg ut at de har facebookside, og da skrev jeg likegodt på siden deres der, og da skal jeg si jeg fikk svar veldig kjapt og en ny dress! prøv det du
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Hvordan uttales miinto? Anonymous poster hash: ad605...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå